رفع تصرف اراضی ملی در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان از شناسایی و کشف یک فقره زمین خواری و رفع تصرف ۲ هزار و ۵۶۰ متری اراضی یکی از مناطق روستایی در بندرعباس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کاراطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، فردی را که در روستای باغو از توابع شهرستان بندرعباس اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی ملی کرده بود شناسایی و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با حضور کارشناس منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام که با بررسی‌های میدانی انجام شده مشخص شد ۲ هزارو ۵۶۰ متر مربع از اراضی ملی با شیوه و شگرد تصرف، تخریب و احداث سوله به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این رابطه متهم و متصرف احضار که ضمن اعتراف به جرم ارتکابی، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که با هماهنگی قضایی اراضی مورد نظر رفع تصرف شدند، ارزش اراضی دولتی رفع تصرف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۶۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها