اعلام نرخ جدید کرایه‌ها از هفته‌ آینده؛

رانندگان نسبت به نصب نرخ نامه جدید اقدام کنند



کمبود تاکسی در تمام نقاط شهر، معطلی مسافران در گرمای و حالا افزایش کرایه‌ها بدون اطلاع و اعلام نرخ نامه باعث شده که بازهم شاهد درگیری‌های کلامی بین رانندگان و مسافران باشیم. موضوع نبود زیرساخت‌های مناسب برای رفت‌وآمد، کمبود اتوبوس‌های شهری در خیابان‌های پرتردد شهر و حالا افزایش قیمت کرایه‌ها موجب نارضایتی دوباره‌ی شهروندان شده است.
از سویی دیگر نیز رانندگان با این افزایش قیمت موافق نیستند و درخواست دارند کرایه‌ها با هزینه‌ی اعمال‌شده بر استهلاک خودروهایشان هم‌تراز باشد. 
با پیگیری‌های خبرنگار صبح ساحل ، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، اعلام کرد: «نرخ نامه‌ی جدید به رانندگان ابلاغ‌شده و تمام رانندگان تاکسی‌های شهری موظف هستند تا یکشنبه 3 تیرماه نسبت به نصب نرخ نامه مصوب شده در تاکسی‌ها اقدام کنند در غیر این صورت مشمول پرداخت جریمه خواهد شد».
 
به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا حیدری‌پوری در خصوص افزایش کرایه‌ها در تمامی خطوط شهر بندرعباس اعلام کرد: «کرایه‌های مصوب شده زیر نظر شورای شهر به‌تمامی رانندگان در سطح شهر بندرعباس ابلاغ‌شده است و همه‌ی رانندگان موظف هستند تا یکشنبه 3 تیرماه نسبت به نصب آن بر شیشه‌ تاکسی‌های خود بهت آگاهی مسافران اقدام نمایند در غیر این صورت مشمول پرداخت جریمه خواهند شد».
وی افزود: «مسافران در صورت مشاهده تخلف رانندگان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه 3000761761 اطلاع‌رسانی و شکایت خود را ثبت نمایند یا با مراجعه به سازمان موضوع اعتراضی خود را به‌صورت حضوری ثبت نمایند. همکاران ما در بخش بازرسی 9 بازرس را برای سرکشی از ایستگاه‌های تاکسی در سطح شهر بندرعباس در نظر گرفته‌اند تا در صورت مشاهده تخلف رانندگان خاطی را شناسایی نمایند و با آن‌ها برخورد شود».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها