جزئیات قیمت خودرو در 2 تیر 1403



 قیمت خودرو امروز، شنبه، 2 تیر 1403 نسبت به هفته پیش تغییر چندانی ندارد و اغلب محصولات بازار با همان قیمت‌های روز پنج‌شنبه خرید و فروش می‌شوند.

                                                                                                                                      

به گزارش صبح ساحل، قیمت خودروهای داخلی بازار افت‌وخیز محدودی نسبت به روز گذشته دارند.

                                            

قیمت خودروهای داخلی

ساینا S دنده‌ای که سدان اقتصادی سایپا در بازار داخلی‌ها محسوب می‌شود، تنها 500 هزار تومان افزایش قیمت داشته و به قیمت 423 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

             

شاهین G دنده دستی که سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا به شمار می‌رود، رشد سه میلیون تومانی دارد و با نرخ 714 میلیون تومان معامله می‌شود.

                       

پژو 207i دنده‌‌ای یکی از محبوب‌ترین محصولات داخلی بازار است که غالباً افت‌وخیز بسیاری را تجربه می‌کند، اما از صبح امروز تنها یک میلیون تومان گران‌تر شده است و به قیمت 732 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

                         

پژو پارس LX TU5 سدان محبوب، اما پرحاشیه ایران خودرو اما برای چندمین روز کاری، روند کاهشی دارد. این خودرو دو میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با 874 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

                                              

قیمت خودرو 2 تیر 1403

                                     

قیمت خودروهای خارجی

                     

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز غالباً ثابت است، اما تعداد اندکی از آنها افت محدودی را تجربه می‌‌کنند.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار به شمار می‌رود که رشد قیمت یک میلیون تومانی دارد و با 798 میلیون تومان معامله می‌شود.

ام وی ام X22 پرو دنده‌ای  کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو نیز تنها 500 هزار تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ 940 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرایم کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور نیز 15 میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ یک میلیارد و 825 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S کراس‌اوور جدید مونتاژی ایران خودرو است که با رشد 20 میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، سرانجام به کانال یک میلیارد و 930 میلیون تومان رسید.

                           

قیمت خودرو 2 تیر 1403

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها