اردوی آماده سازی تیم ملی‌ گلبال در ترکیه



تیم ملی گلبال که برای بازی‌های پارالمپیک آماده می‌شود پیش از حضور در این بازی‌ها یک مرحله اردوی مرزی در ترکیه برگزار خواهد کرد.

                                                                                                                           

به گزارش صبح ساحل، تیم ملی گلبال که تا به امروز هشت مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک برگزار کرده است قصد دارد دهمین مرحله اردوی آماده سازی خود را به میزبانی ترکیه برگزار کند.

                               

این اردو طی روزهای ۲۲ تا ۲۹ تیر برگزار می شود و طی آن ملی پوشان گلبال ایران ضمن برپایی اردوی مشترک، برگزارکننده دیدارهای تدارکاتی با میزبان خود خواهند بود.تیم ملی ترکیه در پارالمپیک پاریس حضور ندارد اما این تیم از شرکت کنندگان در بازی های ۲۰۲۰ توکیو بود.

              

این اردو از آنجایی در برنامه بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال قرارگرفته است که قرار بود شاگردانش بعد از شرکت در تورنمنت آلمان (اسفند ۱۴۰۲) و به منظور ارزیابی تکمیلی وضعیت شان از سوی کمیته ملی پارالمپیک و صدور مجوز لازم برای اعزام در تورنمنت بین المللی سوئد شرکت کنند اما این اعزام به دلیل منتفی شدن مسابقات، لغو شد.

بعد از آن هم شرایط شرکت در تورنمنت های بین المللی دیگر مهیا نشد. بدین ترتیب ملی پوشان گلبال بعد از قطعی شدن اعزام شان از سوی کمیته ملی پارالمپیک تنها در قالب اردوهای داخلی پیگیر تمرینات شان بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها