ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم در قشم آغاز شد



مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم از آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از امروز (یکشنبه) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۴ در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «حسین رنجبر گلشواری»، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: دانش آموزان ورودی پایه های اول، هفتم و دهم از امروز - دهم تیرماه - پس از ثبت نام در مدرسه و ثبت و تایید اطلاعات آنها در سامانه سیدا، می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://irtextbook.ir/ کتاب‌های درسی خود را سفارش دهند.

وی با بیان اینکه سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی نیازمند کد ملی و سریال شناسنامه دانش‌آموز است، گفت: ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز نیز رمز ورود به سامانه ثبت کتاب را تشکیل می‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم ادامه داد: دانش‌آموزان و اولیای آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: همچنین مدیران مدارس برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز دهم تیرماه تا ۶ شهریور ماه فرصت دارند اما باید هرچه زودتر نسبت به انجام این کار اقدام کنند تا با تاخیر در توزیع کتاب های درسی مواجه نشویم.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۲ هزار و ۶۰۱ دانش آموز قشمی در ۱۸۴ باب آموزشگاه این شهرستان مرزی زیر نظر یکهزار و ۵۲۴ نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۵ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی در مقطع متوسطه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها