نیروگاه تولید برق خلیج فارس برگزار کرد

مسابقات دارت بانوان و آقایان



مسابقات نیمه نهایی و فینال دارت آقایان و بانوان در نیروگاه تولید  برق خلیج فارس برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، دبیر کمیته ورزش نیروگاه تولید برق خلیج فارس گفت : مسابقات نیمه نهایی و فینال  دارت آقایان و بانوان کارکنان نیروگاه تولید برق خلیج فارس بین نفرات صعود کننده برگزار شد.
ذوالفقار مریدی بیان داشت :  در مسابقات مرحله نیمه نهایی  دارت آقایان،  سیاوش صحرائی با شکست دادن  سجاد زارعی به فینال راه یافت و رضا بهمن زاده هم  مختار رهبری را شکست داد تا فینالیست شود.
دبیر کمیته ورزش نیروگاه تولید برق خلیج فارس گفت:
در مسابقه رده بندی آقایان سجاد زارعی موفق شد  مختار رهبری را شکست دهد  و مقام سوم  را کسب کند.
وی اظهار داشت: در مسابقه فینال  سیاوش صحرایی و رضا همن زاده که در مسابقات گروهی هم با هم بازی کرده بودند بازی بسیار حساس و زیبا از نظر فنی از خود به نمایش گذاشتند که رضا بهمن زاده موفق شد حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
ذوالفقار مریدی بیان داشت : در مسابقات  دارت بانوان  نیروگاه تولید برق خلیج فارس که در  دو گروه با شرکت کرد هشت نفر برگزار شد  خانم مظفری نفر اول گروه یک ،  خانم موسوی نفر دوم گروه یک  ، خانم کمالی نفر اول گروه دو  و خانم نخجیرگان نفر دوم گروه دوم  به دور نیمه نهایی صعود کردند.
وی گفت : در پایان این بازی های حساس که تقريبا سطح فنی  نزدیکی داشتند  خانم مظفری و خانم موسوی به فینال صعود کردند  و خانم کمالی و خانم نخجیرگان به مسابقه رده بندی راه یافتند.
مریدی دبیر کمیته ورزش نیروگاه تولید برق خلیج فارس اظهار داشت : در دیدار رده بندی خانم نخجیرگان با شکست دادن  خانم کمالی مقام سوم این مسابقات را  کسب کرد و در بازی فینال که با نتیجه نزدیک پیش می رفت خانم مظفری با نتیجه دو بر یک خانم موسوی را از پیش رو برداشت و مقام اول را کسب کرد.
در پایان ذوالفقار مریدی دبیر کمیته ورزش نیروگاه تولید برق خلیج فارس گفت: یک دوره مسابقات شطرنج جام شهدای خدمت بین کارکنان  برگزار شد  و وحید ایرانمهر اول شد. مجتبی زمانی دوم و علی همتی در مکان سوم ایستاد. 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها