پیکارهای قهرمانی کشور و انتخاباتی تیم ملی ووشو

نوجوانان و نونهالان هرمزگانی در قم با حریفان خود رقابت می‌کنند



تیم منتخب ووشو نوجوانان و نونهالان استان هرمزگان راهی پیکارهای قهرمانی کشور و انتخاباتی تیم ملی شدند.

 


به گزارش صبح ساحل، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گروه‌های سنی نونهالان و نوجوانان آقایان به میزبانی شهر  قم برگزار خواهد شد.
در بخش ساندا نوجوانان  فاضل درکامه در گروه وزنی منفی ۴۲ کیلوگرم، شنتیا کاکویی درگروه وزنی منفی ۴۵ کیلوگرم و ناصح تریان در گروه وزنی منفی ۴۸ کیلوگرم برای استان و کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی با دیگر رقبا مبارزه خواهند کرد.
در این بخش بهنام سیلاوی به عنوان سرپرست، عارف رگبار به عنوان سرمربی و نجم‌الدین علیمرادی به عنوان مربی هدایت بازیکنان را برعهده خواهند داشت.
در بخش تالو، محمدمهدی اسدی در فرم‌های نان‌چوان و نن‌دائو نونهالان ، پارسا پورساربانی در فرم‌های تاچی‌چوان و تای‌چی‌شان نونهالان، کورش چراغی در فرم‌ های چانگ‌چوان، دائوشو و گوئن‌ شو نوجوانان، آرتین کمالی در فرم‌های نان‌چوان، نن‌دائو و نن‌گوئن نوجوانان برای کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی به روی تالو فیلد خواهند رفت. هدایت تیم تالو نونهالان و نوجوانان استان را  محمد سلیمان‌پور به عنوان سرمربی و مجید بارگانی‌زاده به عنوان سرپرست و مربی برعهده دارند.
نفرات برتر این پیکارها جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در برونئی به اردوی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی دعوت خواهند شد.
در بخش داوری، منوچهر جعفری به عنوان داور و عباس امامدادی به عنوان داور و عضو کمیته مسابقات در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها