کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم شیشه در جاسک هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۵۹ کیلو و ۸۳۴ گرم شیشه در یک عملیات ویژه پلیسی در شهرستان جاسک خبر داد.

                   

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه یک قاچاقچی مواد مخدر با خبر شدند.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه ماموران نشان از این داشت، قاچاقچی مواد مخدر ساکن در یکی از روستاهای شهرستان جاسک مقداری مواد مخدر را از قاچاقچیان در مرزهای شرقی خریداری و در منزلش دپو (انباشت) کرده است.

سردار جاویدان گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم و کسب مجوزهای قضایی در یک عملیات منسجم مخفیگاه قاچاقچی مورد بازرسی قرار گرفت و ۵۹ کیلو و ۸۳۴ گرم شیشه، پنج هزار عدد قرص دیازپام، پنج هزار و ۹۹۰ قرص متادون و چهارهزار و ۸۰۰ عدد قرص کلونازپام کشف و یک دستگاه پژو پارس بدون پلاک متعلق به متهم در حیاط منزل نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات قاچاقچبرمواد مخدر نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها