آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه اعلام شد



در دویست و نود و هفتمین روز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین در غزه ضمن اعلام جدیدترین آمار تلفات جنگ رژیم صهیونیستی، از ۳ کشتار این رژیم علیه فلسطینیان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۹ هزار و ۳۶۳ شهید و ۹۰ هزار و ۹۲۳ زخمی رسیده است.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد نیروهای رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار علیه خانواده‌ها در نوار غزه مرتکب شدند که در پی آن ۳۹ فلسطینی شهید و ۹۳ تن دیگر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوار هستند و اورژانس و دفاع مدنی قادر به دستیابی به اجساد آنها نیستند.

جنگ رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا علیه مردم غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ادامه دارد و بیش از ۱۲۴ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند و بیش از ۱۰ هزار فلسطینی هم در میان ویرانی گسترده و قحطی که منجر به مرگ صدها کودک شده است، مفقود هستند.

رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می‌دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها