توزیع بیش از 87 هزار وعده غذایی میان نیازمندان بندرعباسی در پویش اطعام حسینی



رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس از توزیع 87 هزار و 600 وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند در پویش اطعام و احسان حسینی امسال خبر داد.

           

به گزارش صبح ساحل، مهدی زارعی، رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون، تعداد 87 هزار و 600 وعده غذای گرم طبخ و میان نیازمندان و عزاداران حسینی در قالب پویش اطعام و احسان حسینی توزیع شده است.

وی افزود: بر اساس آمارها و برآوردهای انجام شده ، ارزش نقدی غذاهای گرم توزیع شده از ابتدای ماه محرم تا شب گذشته، بالغ بر 13 میلیارد و 110 میلیون تومان بوده که از سوی خیران، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها، مساجد و ... در شهرستان بندرعباس تامین شده است.

زارعی ادامه داد: همچنین با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری در این ایام تعداد 446 بسته غذایی به ارزش 455 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان این منطقه اهدا گردیده است.رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس با بیان اینکه پویش اطعام و احسان حسینی تا اربعین حسینی ادامه خواهد یافت، یادآور شد: بسته های معیشتی توزیع شده بین مددجویان شامل : یک کیسه 10 کیلویی برنج ، روغن ، رب گوجه فرنگی، ماکارانی ، سویا و انواع حبوبات بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها