مسابقات موی تای قهرمانی مردان کشور

هرمزگان صاحب مدال برنز شد



مسابقات موی تای قهرمانی کشور تحت عنوان جام شهدای خدمت  در بخش مردان به میزبانی اردوگاه شهید باهنر و همچنین در بخش زنان در ورزشگاه شهید معتمدی (کارگران) برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل،  سینا مسعودی مسئول کمیته موی تای هرمزگان با اشاره به برگزاری این مسابقات گفت: در مسابقات جام خدمت، موی‌تای‌کاران منتخب استان‌های مختلف در رده سنی بالای ۱۸ سال با یکدیگر رقابت کردند.


وی با اشاره به نفرات اعزامی استان هرمزگان به این مسابقات اظهار داشت : علیرضا رحیمی شهواری در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم ،  ابوالفضل جعفری در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم ، مهران مهرانی در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم ،  خالد رئیسی در وزن منهای ۶۰  کیلوگرم  ،آرین علی نژاد ، در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم و مهرداد محقق در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم با مربیگری آریا زمانی و سرپرستی فردوس شکوری در این مسابقات شرکت کردند.


مسئول کمیته موی تای هرمزگان  گفت: در این مسابقات رحیمی شهواری از تجربه خوبی برخوردار بود و سایر شرکت کنندگان برای اولین بار در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافتند که میدان خوبی برای کسب تجربه برای شان محسوب می شد.


وی بیان کرد : در مجموع این دوره از مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود که ورزشکاران هرمزگانی  خوش درخشیدند و علیرضا رحیمی مدال برنز این مسابقات را کسب کرد و  به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد . مسعودی با تاکید بر گذر از دوره انفعال در این رشته ورزشی تصریح کرد : دوره نوینی را برای تقویت و شناسایی استعدادها، ارتقای موفقیت ورزشکاران هرمزگانی در میادین کشوری ، آسیایی و بین المللی آغاز کرده ایم و قطعا در آینده نزدیک خبرهای خوبی از موی تای هرمزگان خواهید شنید.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها