با حضور معاون ورزش و جوانان هرمزگان

سبزی به عنوان  رئیس کمیته وودبال حکم گرفت



با حضور روزبه زابلی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و با پیشنهاد رئیس هیئت گلف هرمزگان، اسماعیل سبزی  به عنوان رئیس کمیته  وودبال هرمزگان منصوب شد.

 


به گزارش صبح ساحل، بیژن شبانکاره در این جلسه ضمن اشاره به ظرفیت نخبگان ورزشی  و تاکید بر اهمیت توسعه ورزش‌های نوظهور در استان، اظهار داشت: ما به شدت نیازمند توسعه زیرساخت‌های ورزشی، به ویژه در حوزه ورزش‌های نوظهور مانند گلف هستیم و با فراهم شدن امکانات مناسب، می‌توانیم استعدادهای جوان را شناسایی و پرورش دهیم.
وی در ادامه افزود: جذب جوانان به سمت ورزش‌های سالم و پویا، نیازمند حمایت همه جانبه سازمان‌های مرتبط با ورزش، سلامت جسم و روان است و  با ایجاد برنامه‌های انگیزشی و فراهم کردن محیطی امن و جذاب برای ورزش، می‌توانیم جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور کرده و به سلامت جسم و روان آن‌ها کمک کنیم.
شبانکاره با اشاره به تاثیر مستقیم ورزش بر پویایی جامعه گفت: سلامت جسمی افراد به طور مستقیم بر پویایی و پیشرفت جامعه تاثیرگذار است و  با ورزش کردن، افراد انرژی بیشتری خواهند داشت و می‌توانند با بهره‌وری بیشتری در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی شرکت کنند.
رئیس هیئت گلف هرمزگان بیان داشت : ورزش باید به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در توسعه ورزش استان مورد توجه قرار گیرد و با فراهم کردن امکانات ورزشی مناسب برای جوانان، می‌توانیم به ارتقای سطح سلامت جامعه کمک کنیم.
وی تاکید کرد: آموزش مربیان متخصص و با تجربه یکی از مهمترین عوامل در توسعه ورزش‌های نوظهور است و  با تربیت مربیان ماهر، می‌توانیم سطح کیفی ورزش استان را ارتقا دهیم.
رئیس هیئت گلف هرمزگان گفت: جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش می‌تواند به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش کیفیت خدمات ورزشی کمک شایانی کند. در مراسم اسماعیل سبزی به عنوان رئیس کمیته وودبال ، نسرین بارانی به عنوان نائب رییس کمیته وودبال و زهرا جمالی مسئول کمیته آموزش وودبال استان منصوب شدند.
وودبال یک ورزش توپ و میله‌ای شبیه به گلف است. در این ورزش جدید، بازیکنان از یک میله چوبی و توپ‌هایی که کمی بزرگ‌تر از توپ‌های گلف‌اند استفاده می‌کنند. هدف این است که توپ را با کمترین ضربه، به هدف برسانند.
وودبال به دلیل امکان بازی در فضاهای کوچک‌تر و با هزینه کمتر نسبت به گلف، در برخی کشورها محبوبیت پیدا کرده است.این ورزش ترکیبی از گلف و چوگان است که تمام ابزار و وسایل آن از چوب تهیه شده و در عین سادگی قوانین و بازی، همه افراد جامعه امکان دسترسی به آن را دارند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها