افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۹ هزار و ۴۰۰ نفر



وزارت بهداشت غزه از تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و افزایش شمار شهدای نوار غزه به بیش از ۳۹ هزار نفر خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، وزارت بهداشت غزه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار شده است که در نتیجه آن ۳۷ نفر شهید و ۷۳ نفر نیز زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که با احتساب این شهدا، از آغاز جنگ علیه نوار غزه از هفتم اکتبر(۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون شمار شهدای نوار غزه به ۳۹ هزار و ۴۰۰ نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به ۹۰ هزار و ۹۹۶ نفر رسیده است.

در همین ارتباط سازمان دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که بعد از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از مناطق شرقی خان‌یونس، اجساد ۴۲ شهید فلسطینی در منطقه «بنی سهیلا» را خارج کردیم.

این سازمان اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که اجساد باقی مانده در منطقه بنی سهیلا را نیز خارج کنیم. اکنون تمام راه‌ها بسته و ۹۰ درصد زیرساخت‌ها نابود شده است.

سازمان یاد شده ادامه داد: تا این لحظه ۲۰۰ گزارش مفقودی در شرق خان‌یونس به دست ما رسیده است. رژیم اشغالگر اجازه نداد که افراد مجروح را منتقل کنیم و این امر منجر به فوت آنها شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها