عذرخواهی جاور از مردم ایران:

لباس‌های افتتاحیه در شان ما نبود!



ملی‌پوش المپیکی قایقرانی روئینگ با انتشار پیامی ویدیویی، گفت: از همه مردم ایران برای ویدیویی قبلی‌ام عذرخواهی می‌کنم و باید بگویم که لباس‌های افتتاحیه در شان ما نبود!

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مهسا جاور قایقران زن روئینگ ایران حاضر در المپیک پاریس چند روز پیش با انتشار فیلمی در صفحه شخصی‌اش به انتقادات از لباس کاروان ایران در افتتاحیه المپیک پاریس واکنش نشان داد.

وی در بخشی از پیام تصویری خود که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت، انتقادات از لباس کاروان ایران را نوعی «بی‌فرهنگی» دانست و با ابراز تاسف از انتقادات مطرح شده گفت: چرا باید اینقدر بی‌فرهنگی بین‌مان راحت رواج پیدا کند و تا این حد مسخره کردن و توهین کردن به بقیه برای‌ ما خنده‌دار باشد!

واکنش قایقران زن روئینگ ایران حاضر در المپیک پاریس که نتوانست به همراه زینب نوروزی به مرحله بعدی مسابقات صعود کند با واکنش‌های تندی همراه شد و بسیاری از او بابت حرف‌هایی که بر زبان آورد انتقاد کردند.

جاور مجددا امروز (سه‌شنبه) ویدیویی از خود در فضای مجازی منتشر کرد و در آن از مردم عذرخواهی کرد.

وی در پیامی که از پاریس و دهکده مسابقات منتشر کرده، گفت:

از همه مردم ایران برای ویدیویی که از من منتشر و باعث شد تا آنها ناراحت شوند عذرخواهی می‌کنم، البته باید بگویم سو تفاهم به وجود آمد و تنها بخشی از حرف‌های من وایرال شد. من با برندی که مربوط به کاروان ایران بود دو سال و نیم پیش همکاری داشتم و سفیر آن برند نیستم و هیچ حمایتی از این برند انجام ندادم.

وی افزود: بابت این اتفاق، مسئولانی که خودشان لباس‌ها را انتخاب کردند باید پاسخگو باشند. باید بگویم خود ما نیز از آن لباس‌ها خوشحال نبودیم و آن را در شان خودمان نمی‌دیدیم. موضوعی که من را ناراحت کرد این بود که صبح روز مسابقه‌ای که سه سال برای آن زحمت کشیده و تلاش کرده بودم با کامنت‌های منفی روبه‌رو شدم. من به عنوان فرزند ایران که دوست داشت کشورش را سربلند کند ناراحت از این شدم که عکس من دست به دست چرخید و این موضوع با توهین و تمسخر همراه بود.

قایقران زن روئینگ ایران ادامه داد: به طور حتم هر فردی دیگری نیز جای من بود، ناراحت می‌شد چرا که انتظار انرژی مثبت و خوب از سوی مردم داشتم آن هم برای مسابقه‌ای که سه سال برایش زحمت کشیده بودم. انتظار نداشتم نظرات منفی را کنارم ببینم.

جاور حرف‌هایش را اینگونه به پایان رساند: از همه کسانی که دلسوز اسم و فرهنگ ایران هستند عذرخواهی می‌کنم. بدانید هیچ حمایتی از آن برند نداشتم و ناراحتی‌ام از کسانی بود که من را مورد توهین و تمسخر قرار دادند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها