راه‌اندازی «روان درمان» جامع‌ترین سامانه خدمات روان‌شناسی توسط پزشک خوب



پزشک خوب سامانه جامع رزرو روان‌شناس را با عنوان روان‌درمان راه‌اندازی کرد. روان‌درمان سامانه تخصصی دسترسی به روان‌پزشکان، روان‌شناسان و روان‌کاوان است و نوبت‌دهی به همه افراد را فراهم می‌کند.

  

به‌گزارش صبح ساحل، مجموعه پزشک خوب وب‌سایت روان درمان را به‌صورت اختصاصی برای ارائه خدمات روان‌شناسی و سلامت روان راه‌اندازی کرد. این وب‌سایت سامانه جامع خدمات روان‌درمانی محسوب می‌شود و با دسترسی به بیش از چهار هزار روان‌پزشک، روان‌شناس، روان‌درمانگر، روان‌کاو و مشاور، کامل‌ترین خدمات سلامت روان را در سراسر ایران فراهم می‌کند. 

پزشک خوب سال‌هاست پل ارتباطی پزشکان و بیماران و مراجعان به شمار می‌رود و انتخاب اول افراد برای رزرو نوبت پزشکان در تخصص‌های مختلف محسوب می‌شود. این پلتفرم دسترسی به ۷۷٬۰۰۰ پزشک، دندان‌پزشک، مشاور و متخصص خدمات آزمایشگاهی را به‌صورت آنلاین در ۳۰۷ شهر ایران فراهم می‌کند و ماهانه بیش از ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند؛ از جمله، افراد مختلف با مراجعه به وب‌سایت پزشک خوب، به‌صورت آنلاین، از مجرب‌ترین پزشکان ایران نوبت دریافت می‌کنند. حالا دلایل متعددی پزشک خوب را واداشته است تا پلتفرمی اختصاصی برای حوزه روان‌شناسی ارائه کند.

طبق آمار روزانه بیش از ۲۰۰هزار مشاوره انجام می‌شود؛ در ۱۰ سال اخیر هم تقاضای آنلاین برای خدمات سلامت روان بیش از ۱۰ برابر شده است. نیاز به دسترسی به خدمات سلامت روان و همین‌طور دشواری پیدا کردن و دسترسی به مناسب‌ترین متخصص در حوزه‌های مختلف روان‌شناسی ازجمله دلایل راه‌اندازی روان‌درمان است.

به‌گفته محمد ریاحی، سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، تخصصی‌بودن خدمات روان‌شناسی و سلامت روان و همین‌طور حوزه‌های مختلف آن، در کنار افزایش تقاضا برای این حوزه، ارائه خدمات با کیفیت در این زمینه را ضروری کرده است. روان‌درمان، در کنار ارائه مسیری روشن برای انتخاب متخصص، خدمات حرفه‌ای و تخصصی را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد و امکان نوبت‌دهی آنلاین را برای آنان در سراسر ایران فراهم می‌کند.

روان‌درمان چه کار می‌کند؟

به‌گفته محمد ریاحی، «روان‌درمان جهشی بزرگ در حوزه خدمات روان‌شناختی محسوب می‌شود. حوزه سلامت روان به رویکردی منحصربه‌فرد نیاز دارد و پلتفرم روان‌درمان با دقت زیادی و درنظرگرفتن سال‌ها تجربه برای پاسخگویی به این نیازها طراحی شده است.» به‌صورت مشخص این مزایا روان‌درمان را متمایز می کنند:

  • تخصصی‌بودن: تمرکز بر سلامت روان کمک می‌کند تمامی نیازهای کاربران به‌صورت جامع پوشش داده شود.
  • شبکه گسترده روان‌شناسان: بیش از چهار هزار متخصص سلامت روان تایید شده از سراسر ایران در این پلتفرم فعالیت می‌کنند.
  • شفافیت و اعتماد: در روان‌درمان می‌توان به بهترین متخصص را براساس مشخصات دقیق روان‌شناسان، از جمله مدارک، زمینه‌های تخصصی و سابقه حرفه‌ای آنان، انتخاب کرد.
  • آگاهی از نظرات مراجعان: نظرات مراجعان قبلی را در دسترس قرار می‌دهد تا مراجعان اطلاعات دست‌اولی را در مورد تجربه‌های آنان در اختیار داشته باشند. 
  • تجربه کاربر پسند: پلتفرم روان‌درمان به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد و تجربه‌ای راحت و بدون استرس را از ابتدا تا انتها تضمین کند.

به‌این ترتیب، درحالی‌که پزشک خوب به‌عنوان پلتفرم جامع برای رزرو نوبت پزشکان از رشته‌های مختلف فعالیت خود را ادامه خواهد داد، روان‌درمان تجربه مناسب‌تری را برای کسانی ممکن می‌کند که به دنبال بهبود سلامت روان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها