اگهی مزایده اموال غیر منقول (استاد ذمه) بابت مهریه



به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۳۰۰۰۰۶ له خانم مهلا زمانیان گوارشکی و علیه آقای حمیدرضا رسولی طهرانی فرزند حبیب الله به شماره ملی ۰۹4۱۸۳۳۸۶۶ باستناد سند ازدواج شماره42047مورخ24/01/1381تنظیمی دفترخانه ازدواج شماره ۹۷ شهر مشهد استان خراسان رضوی در قبال مطالبات خانم مهلا زمانیان گوارشکی بابت مهریه بانضمام حقوق دولتی و هزینه های قانونی ؛ بدهکار است که حسب تقاضای بستانکار علیه آقای حمیدرضا رسولی طهرانی، اجرائیه صادر و با توجه به عدم ایفای تعهد در مهلت مقرر قانونی ،شعبه دوم اداره اجرای اسناد رسمی مشهد پرونده را حسب درخواست زوجه به این واحد نیابت داد و منجربه بازداشت ششدانگ یکدستگاه آپارتمان مسکونی تحت پلاک ثبتی نه هزار و ششصد و هفتاد و شش فرعی 9676 فرعی ) مفروز و مجزی شده از پلاک3229فرعی از ۵۶۲۱ اصلی کیش گردید و در قبال طلب بستانکار بشرح ذیل الذکر مزایده می گردد : ششدانگ یکدستگاه آپارتمان مسکونی تحت پلاک ۹۶۷۶ فرعی مفروز و مجزی شده از پلاک3229فرعی از ۵۶۲۱ اصلی کیش واقع در کیش فاز چهار صدف اورامان نبش تفتان قطعه ۲۹۰ طبقه دوم سمت شرقی واحد سوم تفکیکی بمساحت هشتاد و سه متر و شصت دسیمتر مربع (60/83) متر مربع ( بانضمام پارگینگ قطعه سه بمساحت 5/12متر مربع واقع در طبقه همکف بانضمام انباری شماره ۶ به مساحت06/3دسیمتر مربع، ملکی آقای حمیدرضا رسولی طهرانی فرزند حبیب الله که سند آن بشماره چایی 579388سری ه سال ۹۸ با شماره دفتر الکترونیکی ۱۳۹۹۲۰۳2۳۰۵۹۰۰۳۶4۵ ثبت گردیده است . حدود آن عبارتست از: شمال در سه قسمت که قسمت دوم آن غربی است اول دیوار و پنجره است بطول (86/2) دو متر و هشتاد و شش سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی دوم دیوار و پنجره است بطول (20/1) یک متر و بیست سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی سوم دیوار و پنجره است بطول (59/3) سه متر و پنجاه و نه سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی شرقا : در سه قسمت که قسمت دوم آن شمالی است . اول دیواریست مشترک بطول (82/5) پنج متر و هشتاد و دو سانتیمتر به آپارتمان قطعه ۸ شماره ۹۶۸۱ فرعی از شماره ۵۶۲۱ اصلی دوم دیواریست مشترک بطول (2۴/ ۲ ) دو متر و بیست و چهار سانتیمتر به آپارتمان قطعه ۸ شماره ۹۶۸۱ فرعی از شماره ۵۶۲۱ اصلی سوم دیواریست مشترک بطول (86/5 ) پنج متر و هشتاد وشش سانتیمتر به اپارتمان قطعه ۸ شماره ۹۶۸۱ فرعی از شماره ۵۶۲۱ اصلی جنوبا :در سه قسمت که قسمت دوم آن شرقی است. اول دیوار و پنجره است بطول (83/4) چهار متر و هشتاد وسه سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی دوم دیوار و پنجره است بطول (50/0) پنجاه سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی سوم دیوار و پنجره است بطول (14/3) سه متر و چهارده سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی.غربا : در سه قسمت که قسمت دوم آن جنوبی است. اول درب و دیوار است بطول (66/4) چهار متر و شصت وشش سانتیمتر به راه پله مشاعی دوم درب و دیوار است بطول (72/0) هفتاد و دو سانتیمتر به راه پله مشاعی سوم دیواریست مشترک بطول( 32/6) شش متر و سی و دو سانتیمتر به آپارتمان قطعه4شماره ۹۶۷۷ فرعی از شماره ۵6۲۱ اصلی کف :با سقف طبقه یک اشتراکی است. سقف با کف پشت بام مشاعی اشتراکی است.
ملک مذکور روی عرصه بمساحت9/872متر مربع بنا شده است. بقدر السهم از عرصه و مشاعات طبق قانون تملک آپارتمانها و آئین نامه اجرائی آن سهیم است.
ششدانگ ملک مذکور حسب تقاضای بستانکار و بجهت تعیین قیمت ملک و و انجام مزایده ملک بازداشت شده به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع و شش دانگ آن طبق نظریه کارشناس رسمی مورخ22/2/1403به مبلغ هشتاد و هفت میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون ریال 000/000/780/87ریال) ارزیابی شده که توصیف اجمالی آن عبارت است از ملک مذکور در یک ساختمان دو طبقه واقع شده است طبقه همکف بلوک به صورت پیلوت شامل پارکینگ اتومبیل و انباری بوده و دو طبقه روی آن چهار واحد آپارتمان با کاربری مسکونی میباشد. ملک مورد مزایده به صورت دو خواب با دو سرویس و سه کولر ، کف آن سرامیک سفید و ازاره قهوه ای اندود سیمانی رنگ شده در محل دیوار و سقف و دارای سقف کاذب در محل آشپزخانه و سرویس ها بوده و پنجره ها از نوع PVC دو جداره و درب اصلی آپارتمان چوبی ضد سرقت میباشد . کابینت ها نیز از نوعMDF مرغوب و اتاق خوابها نیز دارای کمد از جنس MDF می باشد . 
ضمنا ملک در تصرف مالک می باشد. ششدانگ پلاک فوق از ساعت ۹ الی ۱3 روز یک شنبه مورخ21/5/1403در اداره ثبت اسناد و املاک کیش واقع در برج صدف طبقه سوم واحد ۳۰۳ از طریق مزایده به فروش میرسد. مزایده از مبلغ هشتاد وهفت میلیارد وهفتصد و هشتاد میلیون ریال ( 000/000/780/87ریال شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی نقداً فروخته میشود .
شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به حساب شماره Ir۴۰۰۱۰۰۰۰۴۰۶۲۰۱۳۲۰۷۶۸۵2۹۸ شناسه واریز ۹۵۵۱۰۸۵۶2۱۲۱۷۱۳۲۵4۰۴۰۰۳۰۰۱۴۰۰۱ بنام تمرکز سپرده میباشد برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند، مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید میگردد. لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به آب برق اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهیهای مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقداً وصول می گردد .
ضمنا بستانکار اظهار بی اطلاعی از بیمه ی ملک نموده است. ثبت این آگهی در سایت آگهی های سازمان ثبت به منزله انتشار آگهی در روزنامه کثیر الانتشار محلی است .تاریخ مزایده :21/5/1403 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها