برای نخستین بار انجام شد؛

صادرات 1300 تن شیشه ساختمانی از بندر‌لنگه به قطر



صبح ساحل ، اقتصادی - مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه از صادرات 1300 تن محموله شیشه ساختمانی از طریق این بندر به کشور قطر برای نخستین بار خبر داد.

«قاسم عسكری نسب» در این باره اظهار داشت: یك هزار و 302 تن ورقه شیشه صادراتی به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال برای مصارف ساختمانی از بندر لنگه به مقصد کشور قطر بارگیری و صادر شد.

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان عملیاتی بنادر غرب هرمزگان برای توسعه صادرات کالاهای غیر نفتی کشور افزود: تکیه بر توان داخلی و استفاده از تمام ظرفیت های اقتصادی و صنعتی به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری همواره سرلوحه قرار دارد.عسکری نسب اظهار داشت: بندر لنگه دارای بستر مناسب اقتصادی و همچنین امکانات تخصصی بندری مورد نیاز تخلیه و بارگیری انواع کالاهای صادراتی و وارداتی است که در راستای بازاریابی و تکریم مشتری و با مذاکراتی که با شرکت تولیدی شیشه اردکان بعمل آمد، نخستین محموله شیشه صادراتی متعلق به بخش خصوصی از طریق این بندر به مقصد کشور قطر ارسال شد. مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه در پایان با اشاره به رسالت های دستگاه های اجرایی کشور در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار، خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود در بنادر برای رونق بخشی به صادرات کالاهای غیر نفتی دارای ارزش افزوده استفاده نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها