در روز طبیعت صورت گرفت

همیار طبیعت تا نجات جان یک نفر توسط جوانان هلال‌احمر هرمزگان



صبح ساحل ، حوادث - معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: 30 تیم سحاب جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در روز طبیعت به مسافرین خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش فارس، سحررفیعی بندری طی نشستی با اشاره به فعالیت‌های تیم‌های سحاب این جمعیت در روز طبیعت بیان کرد: 30 تیم سحاب جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان در روز طبیعت به مردم خدمت‌رسانی کردند.وی اظهار کرد:  تیم‌های سواره و پیاده سحاب جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها در روز طبیعت مستقر و به حادثه‌دیدگان کمک کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان تصریح کرد: در شهرستان سیریک و درساحل شهرکوهستک درحالی که یک جوان بدلیل جراحات چاقو در حال خونریزی شدید بود و با توجه به عدم حضور تیم‌های امدادی در حالی که اعضای تیم سحاب در حال گشت‌زنی بودند پیدا و کمک‌های اولیه لازم بر روی مصدوم انجام و از طریق خودروهای حاضر در منطقه به بیمارستان انتقال یافت.

رفیعی بندری اضافه کرد: تیم‌های سحاب همچنین در این روز به مصدومین در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها استان خدمات مورد نیاز اولیه را انجام دادند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حفاظت از محیط‌زیست در روز طبیعت مهم و قابل اهمیت می‌باشد در همین راستا تیم‌های سحاب جوانان جمعیت هلال احمر با حضور در کنار مردم با توزیع بروشور،کیسه زباله، پاکسازی ساحل و انجام طرح‌های مختلف زیست محیطی تلاش کردند در حفظ و نگهداری محیط زیست سهیم باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها