ليگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور

شهرداری بندرعباس با پیروزی به تعطیلات نیم فصل رفت



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی  :عکس // محمد کرمی نماینده هرمزگان در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور به مصاف حریف چابهاری خود رفت.

در چارچوب هفته یازدهم و پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور تیم شهرداری بندرعباس به مصاف میزبانش تیم شهرداری چابهار رفت.

نماینده هرمزگان تا پایان هفته دهم با ۷ برد، ۳ باخت و کسب ۲۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار داشت و با پیروزی در این بازی جایگاه خودش را در جدول رده‌بندی بهتر کند.

دوازده دقیقه نخست این بازی با نتیجه یک- یک مساوی به پایان رسید. برای شهرداری بندرعباس فاروق پسنده در این نیمه گلزنی کرد. در دوازده دقیقه دوم دو تیم بازی را با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان بردند. احسان درا زننده گل دوم تیم شهرداری بود.

در دوازده دقیقه سوم و پایانی دوتیم هم پای هم‌ پیش می‌رفتندوبازی می‌رفت تا با سوت داور به ‌وقت اضافه برود که محمد پویه در چهار ثانیه باقی‌مانده گل سوم شهرداری را به ثمر رساند تا شاگردان حمیدرضایی پور در تیم شهرداری بندرعباس سه امتیاز کامل این دیدار را از آن خود کنند و هشتمین پیروزی نماینده هرمزگان به دست بیاید. با این برد شهرداری بندرعباس نیم‌فصل نخست را با پیروزی به پایان برد.

 در سایر دیدارهای دیگر هفته پایانی نیم‌فصل نخست تیم شهریار ساری در مجموعه ورزشی داراب این شهر میزبان تیم ته جدولی پیام کویر اردکان بود و میهمان خود را درنهایت با نتیجه 5 بر 3 با شکست بدرقه کرد.

دیدار دو تیم که تقابل تیم‌های یازدهم و دوازدهم جدول در ساری بود، در وقت قانونی با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافته بود، اما این تیم با انگیزه نماینده مازندران بود که برای کسب سومین پیروزی این فصل خود در خانه در حضور هواداران پرشمار خود بی‌تابی می‌کرد.

برای تیم شهریار ساری در این دیدار که تماشاگران ساروی ها استقبال خوبی از آن داشتند، محمود علیجانی بازیکن تاثیرگذار هفته‌های اخیر این تیم به‌تنهایی 3 گل به ثمر رساند و نقش زیادی در کسب پیروزی تیمش در این بازی خانگی داشت. 

تیم شهریار ساری در این دیدار با حمایت حدود هزار تماشاگر ساروی و در روزی که از ‹ تیاگو ‹ بازیکن جدید برزیلی خود و نیز پیمان حسینی بهترین دروازه‌بان جهان در ترکیب خود سود می‌برد، به 3 امتیاز این بازی خانگی دست‌یافت.

مهدی خان پور و کامران موسی زاده دو گل دیگر ساروی ها را به ثمر رساندند تا 3 امتیاز هفته یازدهم برای نماینده مازندران ثبت شود. تیم شهریار ساری با کسب این پیروزی در جدول رده‌بندی این مسابقات 9 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند. 

تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان برابر میهمانش خزر رودسر گرگان به برتری رسید.

تیم فوتبال ساحلی آبادان در زمین شهدای نفت آبادان با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد. 

در این دیدار حمید جلیلی و عیاد بغلانی هرکدام 2 گل، حسام آشنایی برای تیم شهید جهان نژادیان رسول احمدیان و سعید مردانی هرکدام 2 گل برای تیم خزررودسر به ثمر رساندند. 

تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان با این پیروزی 18 امتیازی شد و در رده پنجم رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر با برتری برابر شهرداری سمنان قهرمان نیم‌فصل شد.

در این دیدار که در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد تیم پارس جنوبی بوشهر با نتیجه هشت بر یک از سد شهرداری سمنان گذشت. 

در این دیدار مصطفی کیانی سه گل و علی اسکافی، مسلم مسی گر، محمد معصومی زاده و محمد احمدزاده هرکدام یک گل برای تیم فوتبال پارس جنوبی به ثمر رساندند.

پارس جنوبی با این پیروزی 27 امتیازی شد و  عنوان  قهرمانی  نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را کسب کرد. تیم شهرداری سمنان نیز با 12 امتیاز در رده هشتم   جدول قرار گرفت. 

پارس جنوبی در هفته نخست از دور برگشت بازی‌ها به مصاف ملوان بندر گز می‌رود و شهرداری سمنان نیز با شهرداری بندرعباس دیدار می‌کند.

تیم ایفا سرام اردکان با نتیجه چهار بر 2 تیم ملوان بندرگز استان گلستان را در اردکان شکست داد. این مسابقه با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشی و هواداران این رشته در زمین فوتبال ساحلی ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد.

تیم ایفا سرام اردکان با این پیروزی خانگی 26 امتیازی شد و بعد از تیم‌های پارس‌جنوبی بوشهر با 30 امتیاز و مقاومت گلساپوش یزد با 27 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ساحلی باشگاه‌های کشور قرار گرفت. تیم شهدا چلیچه که در خانه از تیم مقاومت گلساپوش پذیرایی می‌کرد در پایان 6 بر 2 بازی را واگذار کرد.

نیم‌فصل دوم این مسابقات از نیمه دوم مردادماه آغاز می‌شود.

در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی مردان باشگاه‌های کشور 12 تیم شهرداری بندرعباس، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد، ایفا اردکان، شهید جهان نژادیان آبادان، ملوان بندرگز، شاهین خزر رودسر، شهرداری سمنان، شهدای چلیچه، شهریار ساری، شهرداری چابهار و پیام کویر اردکان حضور دارند. تیم پارس جنوبی بوشهر در فصل گذشته این مسابقات قهرمان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها