دپوی یک میلیاردی کالای قاچاق از یک واحد مسکونی در محله سید کامل



صبح ساحل ، حوادث -  با تلاش ماموران، 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از یک واحد مسکونی در شهرستان بندرعباس کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار «عزیزاله ملکی»  در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی انواع کالای قاچاق از یک واحد مسکونی در محله سید کامل» بندرعباس»، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی یک عملیات مشترک با اداره تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت، محل دپوی کالاهای قاچاق را در یک انبار واحد صنفی، شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از انبار مذکور بیش از 300 قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم تزئینی خودرو، قطعات کشاورزی، مانیتور، دزدگیر، کارواش، موتور کشاورزی و دینام کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از با اشاره به دستگیری 2متهم در این رابطه، تصریح کرد: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه بنا بر اعلام کارشناسان، 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ملکی با تقدیر از تعامل و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با نیروی انتظامی، بر همکاری بیش از پیش دیگر دستگاه ها و سازمان ها در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق تاکید کرد.

کشف بیش از 124 میلیارد ریال

انواع کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 124 میلیارد و 492 میلیون ریال، طی یک هفته گذشته خبر داد.

سردار ملکی در تشریح عملکرد یک هفته گذشته فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پلیس استان هرمزگان طی یک هفته گذشته، یک میلیون و 400 هزار نخ سیگار و 2 هزار و 726 ثوب البسه و پوشاک قاچاق کشف شد.

وی افزود: طی این مدت 102هزار و 160متر پارچه، 44 دستگاه لوازم خانگی، 372 قطعه خودرویی، یک هزار و 556 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 95 هزار لیتر سوخت و 162راس احشام قاچاق، فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان به دستگیری 113 متهم و توقیف 87 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق اشاره و تصریح کرد: کارشناسان، ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 124 میلیارد و 492 میلیون ریال برآورد کردند.

سردار ملکی با قدردانی از مردم، از آنان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان، با فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها