شهردار درگهان خبر داد

رفع آسیب‌های اجتماعی در محلات حاشیه نشین نیازمند برنامه‌ریزی جامع



صبح ساحل ، اجتماعی - شهردار شهر درگهان قشم با اشاره به تاثیر سوء آسیب‌های اجتماعی بر سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه، گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع و کامل است.

سید محمد کاظمی شهرویی در حاشیه بازدید فرماندار، بخشدار مرکزی قشم، رئیس شورای اسلامی شهر درگهان و جمعی از مسؤولان از برخی از پروژه‌های در دست انجام اظهار داشت: بافت‌های فرسوده و مناطق حاشیه‌نشین که هیچ اصولی در ساخت و ساز آنها رعایت نشده، در صورت بی‌توجهی می‌توانند به محلی برای آسیب‌های اجتماعی و برخی بزهکاری‌ها تبدیل شود.

وی افزود: رفع آسیب‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع و کامل است و باید همه دستگاه‌ها در این موضوع دخیل باشند.

شهردار درگهان قشم تصریح کرد: با بهبود فضای زندگی و سکونت در محلات حاشیه نشین و ایجاد امکانات و فضاهای فرهنگی هر چند کوچک در این مناطق می توان گام های ارزنده‌ای در جهت کاهش و پیشگیری از برخی آسیب‌های اجتماعی در این مناطق برداشت.

در این بازدید فرماندار قشم با همراهی شهردار و رئیس شورای درگهان و جمعی از مسؤولان از برخی پروژه‌های در دست انجام در این شهر از جمله زمین ورزشی و پارک محله کلات، فاز دو پارک محله‌ای دلبری، پروژه تعریض و اصلاح هندسی بلوار وحدت، هدایت آب‌های سطحی به خور، روشنایی و فاز دو بلوار خلیج فارس بازدید به عمل آورد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها