توسط مسئولان ورزش استان در فرودگاه بندرعباس؛

از سه فوتبالیست نوجوان هرمزگانی استقبال شد



 صبح ساحل، ورزشی _ وحید افتاری،مصطفی رخ‌بین‌زاده وفتح‌ اله دُرزی سه فوتبالیست نوجوان هرمزگانی که درتورنمنت بین‌المللی مالزی که به عنوان یارکمکی تیم پرسپولیس تهران دراین رقابت‌ها شرکت کرده بودند صبح روز پنجشنبه گذشته درفرودگاه بین‌المللی بندرعباس مورد استقبال جهانبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان دبیده رئیس هیات فوتبال استان وخانواده‌های خود قرار گرفتند.

به گزارش صبح‌ساحل تیم پرسپولیس تهران در رقابت بین‌المللی مالزی دردیدار پایانی در ضربات پنالتی مغلوب تیم اسلواکی شد وبه مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

دراین پیکارها وحید افتاری با زدن 3 گل و 2 پاس گل به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات شناخته شد. افتاری در گفتگوی اختصاصی با صبح‌ساحل گفت: این تورنمنت از کیفیت بالایی برخوردار بود وتیم‌های مطرحی از کشورهای آسیا و اروپا شرکت داشتند و تیم پرسپولیس دراین مسابقات خوش درخشید به طوری‌که تمام تیم‌ها از روبروشدن با تیم پرسپولیس وحشت داشتند ودراین رقابت‌ها دردوراول با غلبه برتمام حریفان به مرحله بعد راه یافتیم و درمرحله دوم نیز با پیروزی قاطع بر حریف خود به دیدار پایانی رفتیم. در بازی پایانی با تیمی بازی کردیم که درمرحله نخست این تیم را 3بریک شکست داده بودیم ودرحالی‌که دروقت قانونی موقعیت‌های زیادی برای گل‌زدن داشتیم نتوانستیم از فرصت‌های به دست‌آمده استفاده کنیم و کار دو تیم برای تعیین تیم قهرمان به ضربات پنالتی کشید که در ضربات پنالتی با از دست‌دادن یک پنالتی شکست خوردیم وبه نایب‌قهرمانی دست یافتیم.

افتاری دررابطه با افتخارش به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات اظهارداشت: دراین دوره از مسابقات واین تورنمنت بین‌المللی آن چه درتوان داشتم برای تیم پرسپولیس به نمایش گذاشتم و از سوی برگزارکنندگان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم وحتی یکی از گل‌هایم که از نقطه مرکز مستقیم وارد دروازه کردم به عنوان بهترین گل این تورنمنت انتخاب شد. وی افزود: از سوی تیم مالزی پیشنهاد پیوستن به این تیم دارم. گفتنی است وحید افتاری متولد 1376 است که در سال سوم متوسطه مشغول به تحصیل است وعضو تیم آلومینیوم هرمزگان می‌باشد.

همچنین فتح‌ا... دُرزی که در دفاع آخر به عنوان یارکمکی درتیم پرسپولیس دراین تورنمنت شرکت داشت از جمله بازیکنان مطرح پرسپولیس بود که بعد از وحید افتاری بهترین بازیکن این دوره از مسابقات بود. وی که متولد سال 1377 می‌باشدودرتیم‌های نخل وآلومینیوم فعالیت داشته است. دیگر بازیکن کمکی پرسپولیس از هرمزگان مصطفی‌رخ‌بین‌زاده بود که این نوجوان هرمزگانی متولد 1376 ودر سال اول دبیرستان مشغول به تحصیل است وبه عنوان دفاع وسط دراین تورنمنت درتیم پرسپولیس بازی می‌کرد وتوانست با بازی‌های درخشان خود تیم پرسپولیس را به نایب‌قهرمانی در مالزی برساند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها