فرمانده انتظامی بندرعباس خبر داد:

کشف 910 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرعباس



 

فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس از کشف 910هزار نخ سیگارقاچاق به ارزش دومیلیارد و 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، محمداسماعیل مشایخ در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و برابر اخبار واصله و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه افرادی سودجو مقادیر زیادی سیگار قاچاق را در یک منزل مسکونی خالی از سکنه دپو کرده، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.وی افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس منزل متهمان را در یکی از شهرک‌های اطراف بندر عباس شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی انجام شده تعداد 910 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که در این منزل استیجاری دپو شده بود را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تاکید کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف‌شده دو میلیارد و 400 میلیون ریال بوده و دو نفر متهم در این رابطه دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

مشایخ با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها