توسط معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش هرمزگان:

از پیشکسوتان و فرهنگیان عرصه ورزش دانش آموزی تجلیل شد




 علیرضا باقری در مراسم آیین تجلیل از پیشکسوتان تربیت بدنی هرمزگان که در محل هتل هرمز برگزار شد، گفت:  به مناسبت اعیاد شعبانیه  معاون تربیت بدنی و سلامت دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان با یک برنامه ریزی صحیح این مراسم را  با همکاری  ومشارکت کارکنان این حوزه برگزارکرد.


وی بیان داشت: در این مراسم سعی شده با  جمع کردن پیشکسوتان علاوه بر قدردانی از زحمات پیشکسوتان و فرهیختگان که سالیان سال در حوزه تربیت بدنی عمر مفید خودرا در زمین های ورزشی برای دانش آموزان  صرف کردند و بانی و باعث آن شدند که ما ادامه راه این عزیزان باشیم و به پاس زحمات 30 ساله  از آنان تقدیر وتشکری داشته باشیم واز تجربیات آن ها نیز استفاده شود.


وی ادامه داد: شما معلمان به ما یاد دادید که سعادتمان  تا چه اندازه به شاد بودن و شاد بودن تا چه اندازه به سلامت وابسته است.
وی از برگزاری مسابقات ورزشی در مدرسه در حال حاضر به صورت المپیاد خبر داد و گفت: طرح حیاط پویا از طرح های موفقی است که شادی و نشاط را درون دانش آموزان تقویت کرده است.


معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان و کشور به صورت مدرسه قهرمان خبر دادو افزد: دربهمن ماه سال گذشته دانش‌آموزان استان درمسابقات قهرمانی دانش  آموزی کشور دررشته های بسکتبال وفوتبال به دو عنوان قهرمانی ونایب قهرمانی دست یافتند.


وی در پایان اعلام کرد که این مراسم یک گردهمایی و نشست صمیمی است که یادآور شویم زحمات شما پیشکسوتان را فراموش نکرده و قدردان زحمات شما هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها