سرپرست هیات فوتبال بندرعباس مطرح کرد:

انتظار داریم که زمین تختی در اختیار ما باشد




نشست روسای کمیته های مختلف هیات فوتبال استان با  سرپرست واعضای هیات فوتبال شهرستان  بندرعباس  برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل،این نشست  با حضور محمد کارگران سرپرست هیات فوتبال شهرستان بندرعباس،  وروسای  کمیته های هیات فوتبال  استان  در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس   برگزار شد.
در ابتدای این نشست، سرپرست هیات فوتبال شهرستان بندرعباس  گزارشی از عملکرد یک سال گذشته هیات اعم از مسابقات برگزار شده در رده های سنی مختلف کشوری و استانی، آمار فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان، دوره های آموزش مربیگری و داوری، فعالیت‌های فرهنگی، آمار بازیکنان  ارائه داد.


 کارگران گفت: از هیات فوتبال استان انتظار می رود که زمین تختی را دراختیار  هیات فوتبال شهرستان بندرعباس قرار دهد تا این هیات بتواند مسابقات خودرا دراین زمین برگزار کند هرچند هیات استان  لطف کرد سال گذشته دوروز درهفته زمین تختی را دراختیار ما قرار داد اما باحجم بالای مسابقات نتوانست احتیاجات مارا برطرف کند.
کارگران بیان کرد: برگزاری دوره های مربیگری وداوری نیازمند به حمایت هیات فوتبال استان  داردو همچنین از نطر مکانی هیات بامشکل روبرو است و انتظار می رود تا اداره ورزش وجوانان شهرستان در این زمینه با ما همکاری کند.
در ادامه این نشست محمد رسول مرادی مسئول اداری هیات فوتبال استان با اشاره به علاقه و توجه عباس امینی زاده رئیس هیات فوتبال استان  به فوتبال شهرستان ها ودستور اکید ایشان به برطرف کردن مشکلات فوتبال شهرستان ها گفت: این نشست ها با هدف برطرف کردن مشکلات   در هیات های شهرستانی  برگزار می شود.


 مرادی بیان کرد :  تاکنون نمایندگان هیات به شهرستان های بشاگرد ، حاجی آباد ، جاسک ، سیریک ، خمیر ، بندرلنگه ، ابوموسی ،  بستک ، قشم  و رودان سفر کرده اند وطی جلساتی که با ریئس واعضای هیات های شهرستانی داشته اند از نزدیک با مسایل ومشکلات فوتبال آن هاآشنا وگزارش هایی تهیه شده تادر جلسات تخصصی که باحضور ریئس هیات فوتبال واعضای هیات استان برگزار می شود مطرح وتصمیماتی برای آن گرفته خواهد شد. پرویزدهقانی ریئس کمیته انضباطی هیات فوتبال استان گفت : اجرای قانون مهمترین وظیفه کمیته انضباطی است وافراد خاص تاثیری در رای  ما ندارند.


وی افزود: برای همه واضح است که خروجی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان یا محرومیت است ، یا جریمه وتوبیخ و مشخص است که ما محبوب هیج تیم ویا بازیکنی نیستیم ودادن رای علیه بازیکن وتیم کار سختی است اما رای ما صادر می شود.
دهقانی گفت : باید از برخی دوستان گله کرد که خودرا متخصص فوتبال می دانند اما اجازه نمی دهندیک نفر به مسائل فنی شان ایراد بگیرداما مکرر راجع به موازین حقوقی و جایگاه‌های حقوقی مناصب ومشاغل ایراد می‌گیرند.
عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری استان گفت : برگزاری تست آمادگی جسمانی و دوره های علمی و دانش افزای نقش مهمی درموفقیت داوران وکمک داوران فوتبال استان دارد . وی افزود: این کمیته با درنظر گرفتن آیتم‌های مختلف داوران را برای قضاوت درلیگ های مختلف فوتبال استان وکشوربه فدراسیون معرفی می کند.


وی یاداور شد داوران استان برای قضاوت درلیگ های کشوری باید از آمادگی جسمانی برخوردار باشند تا فدراسیون برای آن ها ابلاغ داوری صادرکند وداورانی که از صحنه داوری بدور باشند انتظار نداشته باشند فدراسیون برای آنها ابلاغ داوری صادرکند.
علی حفاری عضو هییت ریئسه فوتبال شهرستان بندرعباس گفت :برگزاری ابن جلسه به فال نیک می گیریم و امید است حضور نمایندگان هیات استان مشکلات هیات های شهرستان ها را به گوش مسئولان هیات برسانند تا با برنامه ریزی برحل مشکلات چاره اندیشی شود. درهمین نشست روسای کمیته های فوتسال و فوتبال ساحلی ، آموزش و اجرایی پیرامون برنامه ها ومشکلات خود سخنانی ایراد کردند.


  نشست با اعضای هیات فوتبال رودان
روسای کمیته های فوتسال و فوتبال ساحلی  ، اداری ، اجرایی ، آموزش، فرهنگی وروابط‌عمومی هیات فوتبال استان هرمزگان با حضور در شهرستان رودان مشکلات فوتبال این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش صبح ساحل ، حمید رضایی و غلامرضا تیمورزاده از کمیته فوتسال وفوتبال ساحلی، محمد مرادی از کمیته اداری، محمد رضایی و عبدالرسول ستایش از کمیته اجرایی مسابقات ، محسن قلاب زاده ، میرسکنا و اسد الله جمالی از آموزش و حسین نارنجی‌نسب از امور فرهنگی وروابط عمومی  با حضور در شهرستان رودان از هیات فوتبال این شهر  بازدید کردند.


این گروه با حضور درباشگاه شاهین مهر رودان از نزدیک با فعالیت های این باشگاه آشنا شدند.
کریمی از اعضا هییت مدیره باشگاه شاهین‌مهر رودان گفت : این باشگاه نزدیک به هفت سال است که به ثبت رسیده ودر زمینه فوتبال وفوتسال فعالیت دارد . تعداد 200 ورزشکار دررده نونهالان ، نوجوانان و جوانان زیر پوشش داردوبه منظور فعالیت مستمر درخواست زمین    کرده ایم که امیدواریم با واگذاری زمین بتوانیم فعالیت های فوتبالی خودرا درسطح شهرستان گسترش دهیم.
در ادامه، گروه اعزامی درمراسم افتتاح دفتر جدید باشگاه اتحاد حضور یافتند.


کارگر یکی از اعضای هییت مدیره باشگاه اتحاد رودان گفت : باشگاه اتحاد یکی از باشگاه‌های با سابقه این شهرستان به شمار می رود وفعالیتش از سال 59  آغاز شده است و این باشگاه افتخارات زیادی درلیگ فوتبال شهرستان واستان  کسب نموده است.
کارگر بیان داشت : برای فعالیت  این باشگاه   زمینی به این باشگاه اختصاص یافت که پس از تسطیح  برای ثبت آن اقدام کردیم ولی یکی از ارگان ها مدعی مالکیت آن شده است به همین خاطراز مسئولین شهرستان درخواست داریم زمین دراختیار این باشگاه قراردهند تا بتوانیم برنامه وهدفی که داریم دنبال کنیم.


درادامه جلسه ای  پیرامون مشکلات فوتبال رودان و راه های پیشرفت فوتبال این شهرستان  درهیات شهرستان تشکیل شد و مسئولان حاضر در زمینه برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در شهر رودان قول همکاری دادند. ارائه راهکارهایی برای استفاده از  زمین فوتبال در شهر رودان به خاطر کمبود زمین، برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال زیر نظر هیات و الزام همه بازیکنان به بیمه ورزشی و همکاری هیات استان در مورد داوران مسابقات با شهرستان  از دیگر مواردی بود که توسط عابدینی ریئس هیات فوتبال رودان در این جلسه مطرح شد.
دراین مراسم از اسدالله جمالی با اهدا لوح  تجلیل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها