اتوبوس حامل کالای قاچاق در بندرعباس توقیف شد



فرمانده انتظامی بندر عباس، از توقیف یک دستگاه اتوبوس در لاین خروجی بندرعباس که حامل کالاهای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال بود، خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری موج، سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ فرمانده انتظامی بندر عباس، از کشف یک میلیارد و 200 میلیون انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبرداد.

 

وی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودروهای لاین خروجی از بندرعباس، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و جهت بازرسی تکمیلی آن را به داخل یگان منتقل کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه افزود: ماموران پس از بررسی دقیق اتوبوس، یک هزار و 60 عدد هندزفری و تعداد 894 عدد انواع باطری تلفن همراه قاچاق کشف کردند.

 

این مسئول انتظامی ارزش تقریبی محموله کشف شده را برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ مشایخ تصریح کرد: برای مقابله با پدیده قاچاق ، همه مسئولان باید با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن کنند.

*عکس تزئینی است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها