دفترنمایندگی آستان قدس رضوی درهرمزگان به پویش نذر اشتغال پیوست



دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان به پویش بزرگ نذر اشتغال پیوست.

به گزارش صبح ساحل مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان گفت: آستان قدس رضوی در پویش نذر اشتغال در ۲ مقوله شناسایی افراد بیکار و شناسایی توانمندان حوزه اشتغال به عشق امام رضا(ع) فعالیت دارد.
 اسماعیل تذرو روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: رفع نیاز محرومان و نیازمندان هرمزگان با توان توانمندان از اهداف این طرح است و شناسایی نیازمندان حوزه اشتغال شامل زنان و مردان سرپرست خانوار و جوانان بیکار در سراسر استان بواسطه کانون های محله ای انجام می شود.
وی بیان داشت: در آستان قدس رضوی معاونتی به نام « مستضعفان» وجود دارد که در آن کارگروه اشتغال با خادم یاران توانمندی که به عشق امام رضا(ع) دور هم جمع شده اند به رفع نیاز از نیازمندان در حوزه اشتغال مشغول هستند. 
این مسوول یادآور شد: این خادمیاران با مشاوره و ایجاد بازار و اعطای تسهیلات و پیگیری و راهبری، تا زمان توانمند شدن در کنار افراد بیکار هستند و به آن ها کمک می کنند.
نمایندگی دفتر مرکزی آستان قدس رضوی در هرمزگان تیرماه امسال همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رئوف، امام رضا (ع) گشایش یافت.
نمایندگی دفتر مرکزی آستان قدس رضوی در ساختمان مرکزی دفتر امام جمعه شهرستان بندرعباس واقع است.
طرح افتتاح و فعالیت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور از آبان سال ۹۵ با تصمیم آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت این آستان باهدف خدمت رسانی به زائران و ارادتمندان حضرت امام رضا (ع) به ویژه نیازمندان و محرومان در استان‌های کشور آغاز شد.
یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت امام رضا (علیه السلام) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها