احداث فاز نخست آزادراه بندرعباس - سیرجان به زودی آغاز می‌شود



استاندار هرمزگان گفت: به زودی، ساخت قطعه نخست آزادراه بندرعباس - سیرجان از بندر شهید رجایی آغاز می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، در نشست فریدون همتی استاندار هرمزگان با معاونین وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رفع موانع زیرساختی شهر جدید علوی و ساخت قطعه نخست آزاد راه بندرعباس - سیرجان مورد پیگیری قرار گرفت.

استاندار هرمزگان در این نشست که در تهران برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع در احداث راه دسترسی شهر جدید علوی به صنایع غرب بندرعباس، عنوان کرد: با این اقدام اسکان کارگران و کارکنان صنایع غرب بندرعباس در این شهر جدید، افزایش می‌یابد.

 

وی ادامه داد: شهر جدید علوی می تواند، شهری پشتیبان برای بندرعباس باشد و باید زیرساخت‌های لازم هرچه سریعتر در آن فراهم شود.

همتی همچنین بر تخصیص اعتبارات لازم برای احداث آزاد راه بندرعباس - سیرجان تاکید کرد و گفت: به زودی ساخت قطعه نخست آزاد راه بندرعباس - سیرجان از بندر شهید رجایی آغاز می‌شود.

 

گفتنی است، در این نشست مقرر شد تیمی از وزارت راه و شهرسازی به استان هرمزگان سفر کند و در بازدید از شهر جدید علوی، برنامه ریزی هایی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این شهر جدید، صورت گیرد.

همچنین در این نشست، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تاکید کرد که ساخت آزاد راه بندرعباس - سیرجان در دستور کار قرار می‌گیرد و حمایت های لازم از این طرح انجام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها