حضور 3 نماینده هرمزگان در ترکیب هیأت‌رئیسه «کمیسیون‌های تخصصی مجلس»



منصور آرامی و احمد جباری دو نماینده مردم هرمزگان در مجلس توانستند به هیأت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس راه یابند و احمد مرادی دیگر نماینده هرمزگان نیز در ترکیب هیأت‌رئیسه کمیسیون انرژی جای گرفت.

به گزارش صبح ساحل، در جریان برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس در ظهر امروز، دو نماینده از هرمزگان به عضویت هیأت‌رئیسه این کمیسیون درآمدند و یک نماینده استان نیز عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون انرژی شد.

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر نائب‌رئیس دوم کمیسیون عمران شد و احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان نیز به‌عنوان دبیر اول این کمیسیون انتخاب شد.

احمد مرادی دیگر نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان نیز به‌عنوان نائب‌رئیس دوم کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شد و به عضویت هیأت‌رئیسه این کمیسیون درآمد.

منصور آرامی سابقه معاونت سازمان بنادر و دریانوردی و یک دوره نمایندگی مجلس و احمد جباری نیز سابقه دو دوره نمایندگی مردم و ریاست کمیته حمل و نقل مجلس را در ادوار گذشته در کارنامه دارد و احمد مرادی عضویت در کمیسیون انرژی را در مجلس دهم در کارنامه دارد.

حضور این سه نماینده از هرمزگان می‌تواند کمک بزرگی به ایفای نقش هرچه بیشتر در توسعه همه‌جانبه هرمزگان منجر شود.

به گزارش فارس، در انتخابات ظهر امروز هیأت‌رئیسه کمیسیون عمران، محمدرضا رضایی کوچی نیز توانست ریاست کمیسیون عمران را به‌دست آورد و فریدون عباسی دوانی نیز رئیس کمیسیون انرژی مجلس یازدهم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها