ناتوانی ستاد ملی کرونا در حل مسائل هرمزگان/ شخص رئیس جمهور مسئول است



به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت کرونا شهرستان قشم اظهار داشت: تجلیل از کادر درمان و افرادی که مستقیما درگیر خدمات‌رسانی به بیماران کووید-۱۹ هستند، یک وظیفه است.

وی افزود: هر استان باید علاوه بر تاثیرپذیری از ستاد ملی کرونا بتواند بر اساس شرایط ویژه حاکم بر آن برای مقابله با کرونا تصمیم‌گیری کند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس تصریح کرد: ستاد ملی کرونا تا کنون نتوانسته مشکلات استان هرمزگان را حل کند و رئیس جمهور نباید هرمزگان را به عنوان یک استان سفید اعلام می‌کرد.

مرادی ادامه داد: هرمزگان در حوزه زیرساختی بهداشت و درمان به نسبت سایر استان‌ها دچار عقب ماندگی است و مازاد درآمد آن نیز به بهانه عدم تحقق درآمد سایر استان‌ها تخصیص داده نمی‌شود؛ چرا ما باید تقاص کم کاری سایر استان‌ها را بدهیم؟

وی گفت: مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند اما شخص رئیس جمهور در این قضیه مسوول است و در اولیل شیوع کرونا نیز بار جلسات تنها بر دوش وزیر بهداشت گذاشته شده بود که ۲۵۰ نماینده در نامه‌ای خواستار در دست‌ گرفتن جلسه توسط رئیس جمهور شدند.

این نماینده مردم در خانه ملت تاکید کرد: بهداشت و درمان جزیره قشم بواسطه ساختار جزیره‌ای و محدودیت‌های موجود جهت دسترسی آسان به مرکز استان باید مورد توجه ویژه باشد.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها