مسول کمیته ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس خبر داد

مسابقات دوومیدانی و پینت بال به میزبانی سازمان آتش نشانی برگزار خواهد شد



برنامه  ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس تا پایان سال ۹۹ مشخص شد.

دومین نشست تخصصی ورزش کارکنان به میزبانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، پوریا دروار رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: ورزش برای سازمان پسماند در اولویت ها اصلی قرار دارد و ما در این زمینه همکاری لازم با کمیته ورزش کارکنان خواهیم کرد تا بتوانیم ورزش همگانی و کارکنان را بیشتر از گذشته ترویج دهیم.

مسئول کمیته ورزش کارکنان شهرداری بندرعباس هم در این نشست گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های رشته های تیمی تصمیم بر برگزاری مسابقات رشته های انفرادی گرفته شد.

مسلم کریمی افزود: پس از تعیین رشته های هدف و مورد علاقه کارکنان شهرداری بندرعباس، مسابقات ورزشی تا پایان سال جاری مشخص که هر سازمان میزبان دو رشته ورزشی است.

بدین ترتیب با تایید کمیته ورزش کارکنان شهرداری بندرعباس هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی مسابقات دوومیدانی و پینت بال به میزبانی سازمان آتش نشانی برگزار خواهد شد. این مسابقات به یاد شهید آتش نشان برکت جوذری برگزار می شود.

همچنین در آبان ماه سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس میزبان مسابقات دارت و شطرنج کارکنان یادواره مرحومان هاشم جعفری و علی نوری خواهد بود.

در ادامه برنامه های ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس آذرماه سال جاری سازمان حمل نقل بار و مسافر از مسابقات پرتاپ آزاد بسکتبال و ضربات پنالتی فوتسال یادواره مرحوم سعید سالاری میزبانی می کند.

اما مسابقات بولینگ و بولس رشته های جدید و جذاب ورزشی دی ماه امسال به میزبانی شهرداری منطقه یک بندرعباس برگزار می شود.

در پایان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس میزبان مسابقات والیبال ساحلی و تنیس روی میز به مناسبت دهه مبارک فجر خواهد بود.

در این نشست نمایندگان ورزشی سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سازمان مدیریت پسماند، سازمان حمل نقل بار و مسافر ، سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری منطقه یک بندرعباس  نیز حضور داشتند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها