معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان :

مردم هرمزگان خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان و شرایط سخت این بیماری مردم به جای حضور در مراکز خرید، آن را از طریقه شبکه اینترنتی خرید کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، سعید ناجی روز یکشنبه گقت: درحال حاضر بیشتر مراکز خرید هرمزگان از جمله فروشگاههای بزرگ و داروخانه ها دارای شبکه اینترنت بوده و برای کاهش مراجعه حضور به این مراکز ، فروشندگان هم از این رویه استقبال می کنند تا دچار بیماری کووید ۱۹ نشوند.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا همچنان تاکید داریم که مردم از حضور ادامه‌دار در فضای بسته خودداری کرده و مسوولان سازمان‌های اداری نیز موظف هستند نشست‌های خود را در مدت زمان اندک برگزار و به نتیجه برسانند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: البته شرایط کرونا و خطراتی که متوجه مردم این استان شده مسوولان را وادار کرده که محدودیت‌ها را بیشتر کنند و در روزهای پیش‌رو محدودیت‌ها در شهرهای پرخطر استان باید جدی‌تر اعمال شود.

ناجی تصریح کرد: علاوه بر اینکه مردم سایر استانها از سفر به این استان خودداری کنند، در داخل استان نیز مردم باید از رفت و آمدهای غیرضروری بپرهیزند براین اساس در ستاد ملی کرونا به مدت یک‌ماه از ۲۰ آبان تمامی فعالیت‌های غیرضروری در بندرعباس و شهرهای پرخطر از ساعت ۶ عصر تعطیل می‌شود.

استاندار هرمزگان هم پیشتر گفته بود طرح «هرمزگان بدون کرونا» با تصویب محدودیت‌های جدید کرونایی برای پیشگیری و کنترل این ویروس در این استان از ۱۰ آبان آغازشد.

فریدون همتی با اشاره به تصمیم جدید این ستاد، اظهارداشت: وظیفه کمیته‌های مصوب این طرح درواقع نظارت بر اجرایی شدن مصوبه‌های ستاد ملی و استانی، فضاسازی، آموزش واطلاع رسانی درسطح وسیع‌تر و متفاوت با گذشته و فرهنگ سازی و بکارگیری ظرفیت‌های مساجد، امامان جمعه وجماعت و شورای فرهنگ عمومی استان با هدایت نماینده ولی فقیه درهرمزگان است.

وی، نقش خانواده به عنوان کانون نخست اجتماعی در ارتباط با پیشگیری از ویروس کرونا را مهم دانست و بیان داشت: نقش همه شهروندان هرمزگانی، همه گروه‌های سنی و قشرهای مختلف در تحقق این طرح می‌تواند مهم و اثرگذار باشد.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها