پایان آذرماه آخرین مهلت واریز وجه برای مسکن ملی



طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا پایان آذرماه برای واریز وجه فرصت دارند و در صورتی که اقدام نکنند حذف خواهند شد و از لیست ۷۰ هزار نفره رزرو جایگزین آنها می شود؛ همچنین قرار است به زودی ثبت نام دور دوم انجام شود.

  

به نقل از ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به نقل از اسلامی، وزیر راه و شهرسازی  گفت: در صورتی که این افراد در سراسر کشور تا پایان آذرماه نسبت به واریز وجه اقدام نکنند از این پروژه کنار گذاشته خواهند شد و از لیست ۷۰ هزار نفری رزرو جایگزین آنها خواهد شد. همچنین بنا به گفته محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی تا پایان آذرماه برای ثبت نام دور دوم تصمیم گرفته می شود.

بر اساس آخرین آمار تا پایان آبان ماه ۱۵۸ هزار و ۲۹۶ نفر از متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور در بانک مسکن اقدام به افتتاح حساب کرده و حدود ۱۰۰ هزار نفر بخش­‌هایی یا همه قسمت اول آورده نقدی حدود ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده‌اند. یعنی میزان افتتاح حساب ۳۹ درصد و میزان واریز وجه ۲۵ درصد از کل ظرفیت ۴۰۰ هزار نفری بوده است.

مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اواخر اسفندماه سال گذشته انجام شد که ۱.۶ میلیون نفر نام نویسی کردند و خردادماه ۴۷۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. ثبت نام مرحله اول به پایان رسیده و متقاضیان واجد شرایط برای بارگذاری مدارک خود باید به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کنند. مهلت بارگذاری مدارک  و افتتاح حساب، پایان مهر ماه اعلام شده بود که تمدید شده است. در صورت عدم واریز وجه یا انصراف متقاضیان اولیه، افرادی از لیست رزرو جایگزین آنها می‌شوند.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها