مدیر کل راهداری هرمزگان:

شرکت‌های مسافربری ملزم به استعلام وضعیت سلامت مسافران هستند



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از ابلاغ شرایط و ضوابط استعلام وضعیت سلامت مسافران و ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اعلام این خبر افزود: بر اساس ابلاغیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای موظفند قبل از ارائه خدمات، وضعیت سلامت مسافران را استعلام نمایند.
وی هدف از اجرای این کار را اعمال نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مسافرین عنوان کرد و افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و دستورالعمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین مسئولیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در راهبری شرکت های حمل و نقل و همچنین آموزش کارکنان و رانندگان تحت پوشش، کلیه شرکت های مسافربری می بایست نسبت به استعلام الکترونیکی وضعیت سلامت مسافران از طریق سکوی سروا(PGSB) اقدام کرده و در صورت تایید ابتلای مسافر به بیماری کرونا از ارائه خدمات خود داری نمایند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: این استعلام می بایست پیش از فروش بلیط انجام شود و در صورتی که شرکت ها و رانندگان مسافربری مقررات را رعایت نکنند، قصور آنها سریعاً در کمیسیون تخلفات حمل و نقل بررسی و نسبت به لغو مجوز به مدت یکسال اقدام خواهد شد.
عابدینی در پایان از تمامی شهروندان و هم استانی های عزیز درخواست کرد با رعایت دستور العمل های بهداشتی همکاری لازم را با شرکت های حمل و نقل عمومی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در ارائه خدمات از سوی شرکت های مسافر بری، موارد مشاهده شده را از طریق سامانه 141 گزارش نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها