لیگ برتر تیراندازی کشور 

بانوی هرمزگانی در جایگاه نخست ایستاد



اولین تجربه تاریخ تیراندازی استان، در لیگ برتر کشور  با پیروزی  تیم امید صدرا خلیج فارس هرمزگان رقم خورد.

 

به گزارش صبح ساحل، تیم تپانچه استان هرمزگان با شکست رقیبان در فینال توسط بازیکن مطرح خودش، گلنوش سبقت الهی توانست بر سکوی قهرمانی بایستد.
با برگزاری فینال هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی بانوان، گلنوش سبقت الهی از تیم امید صدرا خلیج فارس هرمزگان با کسب بالاترین امتیاز موفق شد در جایگاه نخست بایستد. این رقابت ها  در ماده تپانچه بادی بانوان با حضور ۷  تیم به میزبانی تیم های هیات قم و امیدصدرا خلیج فارس هرمزگان در محل سالن ۸۰  خط مجموعه ورزشی آزادی تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار شد. در بخش تیمی هفته اول، تیم های امیدصدرا خلیج فارس هرمزگان، هیات قم و هیات مازندران با شکست تیم های رایمون، ارسنجان فارس و هیات کرمان به پیروزی دست یافتند. همچنین در بخش تیمی هفته دوم  تیم های هیات قم، هیات مازندران و ارسنجان فارس در برابر تیم های هیات کرمان، امیدصدرا خلیج فارس هرمزگان و مقاومت پیروز شدند. با برگزاری فینال این رقابت ها، گلنوش سبقت الهی از تیم  امید صدرا خلیج فارس هرمزگان موفق شد در جایگاه اول بایستد و آمیتیس جعفری از هیات قم و هانیه رستیمان از مقاومت به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. در دیدار هفته اول تیم مقاومت و در دیدار هفته دوم تیم رایمون استراحت داشتند.  در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ، احمد نجفی و محسن نصر اصفهانی مربیان تیم ملی تپانچه و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

 

بانوی هرمزگانی در جایگاه نخست ایستاد

 
دبیر هیات تیراندازی هرمزگان هیچ سعی و تلاشی بی نتیجه نخواهد ماند
پس از کسب قهرمانی بانوی هرمزگانی در لیگ برتر تیراندازی که برای اولین بار اتفاق افتاد علی اصغر عباسلو دبیر هیات تیراندازی استان گفت: خدا را شکر  آرزوی چندین ساله هیات تیراندازی استان هرمزگان با سعی و تلاش اعضای هیات برآورده شد و بار دیگر ثابت شد هیچ سعی و تلاشی بی نتیجه نخواهد ماند .
وی گفت: سال ها از تاسیس هیات تیراندازی در استان هرمزگان می گذرد و این هیات از بدو تشکیل تا کنون در پی دست یافتن به حضور در لیگ های تیراندازی کشور به خصوص لیگ برتر بود  ولی این امر تا کنون میسر نشده بود  اما هم اینک با لطف خداوند و  سعی و تلاش بی وقفه و تحمل زحمات طاقت فرسای اعضای هیات و حمایت و راهنمائی و همکاری کیومرث خسروانی که خالصانه به خلیج فارس و میهن عزیزمان ایران عشق می ورزد شاهد این هستیم که استان هرمزگان در لیگ برتر صاحب جایگاه و دارای حضوری فعال و قدرتمند شده است .
علی اصغر عباسلو دبیر هیات تیراندازی استان بیان داشت: این امر با مدیریت خوب رئیس ریاست هیات  تیراندازی جواد اسلامی و زحمات شبانه روزی اعضای هیات میسر شد است  و پس از گذشت چندین سال تلاش ها به بار نشست و تیم تپانچه ده متر استان با عنوان تیم امید صدرای خلیج فارس هرمزگان برای اولین بار در لیک برتر تیراندازی کشور با حضور قدرتمند و موفق خود مایه سربلندی استان شد .
وی در پایان این پیروزی شیرین و دلچسب را در شروع بازی های لیگ برتر به جامعه ورزشی استان خصوصا خانواده بزرگ و صمیمی تیراندازی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها