ممنوعیت تردد شبانه در استان هرمزگان همچنان ادامه دارد



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به کاهش زمان ممنوعیت تردد شبانه در هرمزگان گفت: این ممنوعیت تردد برای کنترل شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد. 
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ " مجید صالح پور "با اشاره به اجراي طرح محدوديت و ممنوعیت تردد شبانه خودروها برای کنترل شیوع ویروس کرونا، بيان داشت: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ممنوعیت تردد شبانه در کشور به مدت یک ساعت کاهش یافته است.
وی افزود: بر اساس این طرح، تردد خودروها در سطح شهرها از ساعت 21 تا 3 صبح ممنوع و تردد هيچ خودرويي در خيابان ها و معابر شهري به جز خودرو های دارای مجوز تردد در معابر مجاز نمی باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان با بیان اینکه با رانندگان ناقض این محدودیت برخورد قاطع مي شود، اظهار داشت: از همکاری و تعامل شهروندان در رعایت این محدودیت ها تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: شیب نزولی کرونا در هرمزگان ناشی از همدلی مردم و تلاش مسئولان است که به همین منوال باید ادامه پیدا کند و طوری نباشد که مجددا عادی انگاری بیماری در مردم باب شود بنابراین؛ در طرح جامع مقابله با کرونا که از ساعت 9 شب تا 3 صبح اجرایی شده بسیار تاکید شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد .
سرهنگ صالح پور در پایان اظهار داشت: امیدواریم شهروندان با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و کاهش ترددها، زنجیره اتصال این بیماری قطع و به حافظان سلامت کمک شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها