تلاش راهداران برای بازگشایی محور بندرعباس_سیرجان؛ به دلیل ریزش کوه



راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تلاش راهداران برای بازگشایی محور بندرعباس_سیرجان در محدوده ایست بازرسی شهید میرزایی، به دلیل ریزش کوه؛ خبرداد.

 

          

به گزارش صبح ساحل، به غیر از باند برگشت محور بندرعباس -حاجی آباد- سیرجان تونل سرزه واقع در محدوده ایست بازرسی شهید میرزایی که به دلیل ریزش کوه مسدود می باشد، سایر محورهای اصلی و شریانی استان هرمزگان باز هستند و عبور وسایل نقلیه در آن برقرار می باشد.

بر اساس گزارش اولیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، باند برگشت محور بندرعباس_حاجی آباد در محدوده ایست بازرسی شهید میرزایی(تونل سرزه) به دلیل ریزش کوه ناشی از زلزله، مسدود می باشد که راهداران و تیم‌های راهداری این اداره کل در محل حاضر بوده و در تلاش هستند در اسرع وقت نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کنند.

خاطرنشان می‌شود؛ باند برگشت در محدوده تونل ۱۷ شهریور (تنگ زاغ) نیز که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شده و عبور و مرور در این محور در حال انجام است.

لازم به ذکر است سایر محورهای اصلی و شریانی استان از جمله محورهای شهرستان قشم، هم اکنون باز هستند و عبور و مرور وسایل نقلیه در آنها برقرار می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها