مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان:

ساخت هنرستان دریایی در جزیره هرمز تصویب شد



مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: ساخت هنرستان دریایی بندری در جزیره هرمز باتوجه به ظرفیت و نیاز دانش آموزان این منطقه مصوب شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد قویدل»، مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: ساخت این هنرستان روز گذشته در نشستی که با حضور «علی اکبر صفایی»، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، «منصور آرامی»، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان برگزار شد، به تصویب رسید.


قویدل ادامه داد: موقعیت و شرایط هرمز به علاوه علاقه و اشتیاق دانش آموزان این جزیره و دیگر دانش آموزان سراسر استان هرمزگان به دریا و فعالیت های مربوط به آن، نشان دهنده ظرفیت مطلوب جهت احداث هنرستانی با ظرفیت ارائه رشته های مرتبط با دانش های دریانوردی است و این مهم ما را برآن داشت تا برای انجام این طرح پیگیری بیشتری داشته باشیم.


مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: اداره بنادر و دریانوردی کشور درصدد اجرای طرح‌های آموزشی در سطح جزیره هرمز است و احداث این هنرستان نیز بخشی از برنامه های این حوزه می باشد که به طور یقین با اجرای آن، گام موثری در مسیر اهداف تعلیم و تربیت دانش آموزان هرمزگانی برداشته خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها