مسابقات گل کوچک در مسجد سید الشهدا داماهی

قهرمانان جام قهرمانی را بالای سر برد



مسابقات فوتبال گل کوچک جام رمضان مسجد سید الشهدا داماهی( یادواره ناصر خاکسار ) با برگزاری دیدار فینال به  پایان رسید.‌

 

 
به گزارش صبح ساحل ،حسن محمد حسینی مسئول کمیته ورزش مسجد سید الشهدا داماهی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایجاد شور و نشاط دربین نوجوانان وجوانان فاز سه فرهنگیان داماهی یک دوره مسابقات گل کوچک با حضور ۹ تیم درقالب سه گروه در زمین ورزش مسجد برگزارشد.  وی بیان داشت: این مسابقات از اول ماه رمضان شروع شد وشب گذشته با برگزاری بازی فینال به پایان رسید. محمد حسینی گفت : دربازی  فینال این مسابقات که بین دو تیم قهرمانان وصاحب الزمان (عج ) برگزار شد دو تیم در وقت قانونی به تساوی ۲ - ۲  دست یافتند و درضربه های پنالتی تیم قهرمانان با پیروزی مقابل حریف خود قهرمان این دوره از مسابقات شد.
محمد علی حسینی با به ثمر رساندن ۷ گل به عنوان آقای گل مسابقات شناخته شد. داوری این مسابقات برعهده بابک نارنجی نسب و محمد حسینی بود.
در مراسم پایانی که با حضور گرم و صمیمی جمعی از نماز گزاران و حجت الاسلام محبی امام جماعت مسجد و  هیات امنا برگزار شد به تیم های اول تا سوم جوائزی از سوی کمیته ورزش مسجد اهدا شد.
برای تیم قهرمانان ، علیرضا سالاری، محمد رضا نجفی و دانیال ترابی برای تیم صاحب الزمان، محمد علی حسینی، عرشیا سالاری و عباس اشترون و برای تیم شاهین علیرضا اشترون، سپهر فرهمندیان و امیررضا خاندان بازی کردند.

  

قهرمانان جام قهرمانی را بالای سر برد

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها