سامانه 197 قوی ترین پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی است



فرمانده انتظامی استان در حاشیه جلسه دیدار حضوری با شهروندان در محل دفتر نظارت همگانی ، سامانه 197 را قوی ترین پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی عنوان کرد. 

   

به گزارش صبح ساحل، سردار"غلامرضا جعفری" با حضور در دفتر نظارت همگانی با تعدادی از شهروندان و مردم استان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

وی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه مردم ولی نعمت جامعه هستند و خدمت به مردم مایه مباهات و افتخار است طی سخنانی کوتاه بیان داشت: مردم استان می توانند در کنار پلیس امنیت پایدار در منطقه را بیش از گذشته ارتقا داده و در کنار پلیس برای حفظ آن نقش بسزایی ایفا کنند.
این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد : برای ایجاد ارتباطی قوی بین مردم و نیروی انتظامی مرکز نظارت همگانی پلیس هرمزگان در کنار مردم قرار گرفته و شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان می توانند با برقراری ارتباط اعم از حضوری یا تلفنی با این مرکز همکاری های قابل قبولی را با پلیس داشته باشند.
سردار جعفری افزود: برای ایجاد این ارتباط دو سویه سامانه تلفنی 197 در نظر گرفته شده که مردم از هر نقطه استان با هر شماره ای می توانند نسبت به برقراری ارتباط و همراهی پلیس تماس بگیرند.
فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: مرکزنظارت همگانی نیروی انتظامی پل ارتباطی مردم و بامسئولان انتظامی است و تلفن ۱۹۷ آماده دریافت پیشنهاد،شکایات و تقدیر از عملکرد پلیس است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها