اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی اعلام شد



سازمان سنجش آموزش کشور اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌ تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، در اطلاعیه روز یکشنبه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: پیرو اطلاعیه ۲۵ مهرماه این سازمان در خصوص اعلام زمان و محل انجام مراحل مصاحبه از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی (کد رشته‌ محل‌های ۱۱۸۵ تا ۱۲۲۸ مربوط به کد رشته امتحانی ۱۱۴) دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش به موسسات ذیربط مراجعه کرده اند به اطلاع می‌رساند که اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته نیمه متمرکز مذکور در تارنمای این سازمان اعلام شده است.

براساس این اطلاعیه‌، تمامی افرادی که در ردیف پذیرفته‌ شدگان قرار گرفته‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان و نحوه نام نویسی از ۱۲ دی ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی مؤسسه محل قبولی مراجعه کرده و مطابق برنامه زمانی اعلام شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه محل قبولی و با توجه به مدارک ذیل نسبت به نام نویسی خود به صورت قطعی اقدام کنند.

سازمان سنجش یادآور شد: اقدام نکردن به‌موقع پذیرفته‌شدگان برای نام نویسی به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان در رشته قبولی تلقی می شود.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، همه‌ پذیرفته‌شدگان‌ ملزم‌ هستند که مطابق برنامه زمانی مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی مؤسسه محل قبولی خود، ‌برای ثبت‌نام به دانشگاه یا دانشکده محل قبولی مراجعه ‌کنند. بدیهی ‌است‌ عدم مراجعه به‌موقع برای ‌ثبت‌نام، به ‌منزله ‌انصراف‌ از تحصیل در رشته‌ قبولی تلقی ‌می‌شود.

داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را در این خصوص حداکثر تا تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ در ساعت اداری با شماره‌ تلفن‌ ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) یا با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مطرح کنند.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان به اینجا مراجعه کنید

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها