پنج دستگاه کانتینر حامل روغن زیتون قاچاق توقیف شد



 فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پنج دستگاه کانتینر حامل ۱۱۱ هزار کیلوگرم روغن زیتون قاچاق و بدون استاندارد به ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال در یکی از گمرکات این استان توقیف شد.

    

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری افزود: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر طرح ضربتی و برخورد قاطع با سرشبکه ها و باندهای سازمان یافته قاچاق بویژه از مبادی رسمی، طی تعامل مطلوب پلیس امنیت اقتصادی استان با گمرکات و رصد اطلاعاتی محموله های وارداتی کشور مشخص شد یک شرکت صنعتی داخلی اقدام به اظهار غیرقانونی کالای قاچاق کرده است.

وی بیان کرد: در این راستا ماموران در محوطه پارکینگ یکی از گمرکات استان تعداد پنج دستگاه کانتینر ۲۰ فوت را شناسایی و با هماهنگی قضایی و نماینده گمرک در بازرسی از آن‌ها مقدار ۱۱۱ هزار کیلوگرم روغن زیتون قاچاق بدون استاندارد و گواهی انطباق کالا با استاندارد متعلق به یک شرکت صنعتی کشف کردند.

سردار جعفری اظهار کرد: با توجه به شناسایی عناصر اصلی قاچاق، اقدام های پلیسی جهت دستگیری سربندهای اصلی قاچاقچیان تا رسیدن به نتیجه در دستورکار پلیس استان قرار داد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه با تلاش مشترک ماموران انتظامی و گمرگات استان، برخورد قاطع با سرشبکه ها و باندهای سازمان یافته قاچاق به خصوص از مبادی رسمی در دستورکار قرار دارد، تصریح کرد : با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و شعار امسال«مهار تورم، رونق تولید» که برآورده نمودن آن ارتباط نزدیکی با برخورد بی امان و ریشه ای با قاچاق دارد، پلیس نیز تمامی توان خود را در جهت مقابله با این پدیده شوم به‌کار خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها