شناسایی و کشف قایق موتوری ۱۵ میلیارد ریالی قاچاق در قشم



فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و کشف یک فروند قایق موتوری قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان مرزی خبر داد.  

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهراب کاظمی»، فرمانده انتظامی شهرستان قشم روز یکشنبه گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان مرزی در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی محل نگهداری یک فروند شناور قاچاق را در یکی از روستاهای این جزیره شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل گروهی به محل اعزام و در بازرسی از حیاط یک منزل مسکونی یک فروند شناور با موتور ۳۰۰ سی سی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اینکه قاچاقچیان از این شناورها برای جابجایی محموله های قاچاق مواد مخدر و اسلحه و مهمات در دریا استفاده می کردند، ارزش این شناور قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه در این رابطه پرونده ای تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است، خاطرنشان کرد: پلیس تمام توان و تلاش خود را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز به کار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی از قشموندان خواست برای حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها