فوتسال جام رمضان سرخون

ستاره سرخ جام قهرمانی را بالای سر برد



ستاره سرخ قهرمان فوتسال جام رمضان سرخون شد.

  
به گزارش صبح ساحل، پرونده سی امین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان دهستان سرخون با قهرمانی تیم ستاره سرخ الف به پایان رسید.
در دیدار نهایی وشب پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان دهستان سرخون که در زمین چمن مصنوعی این دهستان برگزار شد، تیم ستاره سرخ الف با نتیجه ۵ بر صفر تیم محسن ب را شکست داد و جام قهرمانی این دوره ازمسابقات را بالای سر برد.
تیم ستاره سرخ در حالی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت که در بازی پایانی تیم محسن ب را با نتیجه دور از انتظار پنج  برصفر شکست دادند و با شایستگی مقام قهرمانی را از آن خود کردند.
در آیین تجلیل از تیم‌ها و بازیکنان برتر این دوره از مسابقات که با حضور احمد مرادی نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، حسین احمدی مدیرعامل باشگاه آذرخش ، رئيس شورای دهستان سرخون، پیشکسوتان و تماشاگران خونگرم و دیگر مسئولان برگزار شد به تیم های برتر جام وجوائزی اهدا شد.
مسئول برگزارکننده مسابقات گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان دهستان سرخون از هفتم فروردین ماه امسال با حضور ۱۴ تیم دردو گروه ۷ تیمی برگزار شد و از هر گروه دو تیم برتر به جمع ۴ تیم نیمه نهایی صعود کردند.
مجید مرادی افزود: در مرحله نیمه نهایی تیم های محسن ب و ستاره سرخ الف با غلبه بر تیم های استقلال و کوماتسو به بازی پایانی راه یافتند.
وی ادامه داد:  به علت همزمانی مسابقات فوتسال جام رمضان امسال با تعطیلات نوروزی، استقبال خوبی از این بازی ها انجام  گرفت و تماشاگران هر شب بازی تیم‌های مورد علاقه خودشان را تماشا می‌کردند. وی برترین مسابقات را این گونه معرفی کرد و مسعود آذربیگ از تیم ستاره سرخ با ۱۵ گل زده عنوان آقای گل مسابقات را از آن خود کرد. حسین ذاکری از تیم اتحاد بهترین دروازه بان معرفی شد. تیم اخلاق محسن الف، جواد حعفری ازتیم اتحاد پدیده مسابقات وامیر علی دست بردل به عنوان جوان ترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شدند.
برای  تیم ستاره سرخ (قهرمان ) شاهرخ روشن، حسین نیکان، رحیم دست بردل، امیر علی ذاکری، رضا دست بردل، وحید چشم براه، حمید رضا پیل مال، حسین دست بردل، علیرضاپیل مال و مسعودآذربیگ با هدایت حسین نیکخواه و سرپرستی  رامین رحیمی بازی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها