ورود دومین شرکت صنایع غذایی به صنعت خودرو؛ شیرین عسل هم خودروساز شد!



سال گذشته بود که شرکت زر (که بیشتر آن را با برند زر ماکارون در بازار می شناسیم) با تاسیس شرکتی به نام زر خودرو اقدام به ورود به صنعت خودروسازی کرد. اکنون در اتفاقی عجیب، گروه شیرین عسل نیز راه زر را در پیش گرفته و وارد صصنعت خودروسازی شده است و با اعلام رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، جواز تاسیس خودروسازی برای بخش خصوصی این استان از سوی وزارت صمت صادر شده است.

صابر پرنیان در این زمینه توضیح داد: با توجه به این که تولید خودرو، تحرک بزرگی در اقتصاد و صنعت قطعه‌سازی استان ایجاد خواهد کرد، بنابراین با پیگیری‌های متعدد در ماه‌های گذشته، امروز این خبر خوش به جامعه صنعت استان و مردم آذربایجان شرقی تقدیم شد. این محصول یک خودرو روز اروپایی است که مجوز آن برای بخش خصوصی گروه صنعتی «شیرین عسل» صادر شده است. در 18 ماهه اول تولید، خودرو به‌صورت قطعات کاملاً منفصل از هم تولید خواهد شد و تقریبا در 18 ماهه آتی داخلی‌سازی خودرو انجام می‌شود

مدیرعامل گروه صنایع غذایی شیرین عسل نیز در گفتگویی درباره ورود این مجموعه به صنعت خودروسازی گفت گروه شیرین عسل مجوز تولید خودرو را دریافت کرده و کارخانه این شرکت در تبریز قرار دارد.

مجوز تولید خودرو توسط این شرکت در روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، صادر شد  و گفته شده که، تولیدات این شرکت خودرو روز اروپایی خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها