۴۵ دستگاه خودرو شوتی سوخت در سیریک توقیف شد



فرمانده انتظامی سیریک از توقیف ۴۵ دستگاه خودرو شوتی حامل و فعال در قاچاق سوخت و کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ محمد رضا رستمی»، فرمانده انتظامی سیریک روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: با تلاش و گشت زنی‌های ماموران انتظامی سیریک در سایر محورهای فرعی و اصلی و نقاط آلوده این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون در مجموع، ۴۵ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق سوخت موسوم به خودروهای شوتی شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد: در این مدت با تلاش همه جانبه صورت گرفته در مجموع در سال‌جاری ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و تعداد ۴۰ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

این مقام انتظامی بر استمرار اجرای مقتدرانه طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا سوخت و موادمخدر در سایر نقاط حوزه استحفاظی این شهرستان تاکیدکرد.

فرمانده انتظامی سیریک اظهار کرد: مقابله و مبارزه با پدیده شوم قاچاق خط قرمز پلیس بوده و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها