کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری بندرعباس برگزار کرد

مسابقات دوومیدانی برای کارکنان آقا و بانو



با همکاری کمیته ورزش و تفریحات سالم مسابقه دو و میدانی بانوان و آقایان ویژه کارکنان شهرداری بندرعباس جام رمضان برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  مسئول ورزش و تفریحات سالم کارکنان شهرداری بندرعباس گفت: پانزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس یادواره شهید آرمان علی وردی در رشته دو و میدانی در ماده ۱۰۰ متر در رده سنی زیر ۴۰ سال برای بانوان و در ماده های  ۱۰۰ متر ، ۴۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر برای آقایان در پیست دوومیدانی استادیوم خلیج فارس  بندرعباس برگزار شد.
رضا هنگام پور مسئول ورزش و تفریحات سالم کارکنان شهرداری بندرعباس بیان داشت: برگزاری مسابقات کارکنان در ۱۲ رشته ورزشی به همت کمیته ورزش و تفریحات سالم کارکنان شهرداری بندرعباس با هدف ایجاد روحیه نشاط در میان همکاران می باشد.
وی ادامه داد: دوو میدانی از فعالیت های ورزشی هوازی است و به استقامت بدنی بالایی نیاز دارد.
در پایان این مسابقات و در بخش بانوان زهرا رئیسی از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس
اول شد.  هانیه حسین‌زاده از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در مکان دوم ایستاد.
مقام سوم مشترک را  زهرا مصلی نژاد از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و زهرا جعفری از اداره اجرائیات شهرداری بندرعباس کسب کردند.
در مسابقات آقایان و در ماده ۱۰۰ متر زیر ۴۰ سال، اسماعیل باستین از آتش نشانی اول شد. حسن سنگری از آتش نشانی
دوم و مقام سوم را  هادی قنبرجویی از آتش نشانی از آن خودش کرد. در ماده ۴۰۰ متر زیر ۴۰ سال اسماعیل باستین ، علی مقیمیان از آتش نشانی و  محمد حیدریانی هر سه از آتش نشانی اول تا سوم شدند. در ماده ۱۵۰۰ متر زیر ۴۰ سال عباس بسورید از آتش نشانی عنوان قهرمانی را کسب کرد. محمد حیدریانی از آتش‌نشانی دوم شد و علی مقیمیان از آتش نشانی در مکان سوم ایستاد.
در ماده ۴۰۰ متر بالای ۴۰ سال، مقام اول را علی صادقی از شهرداری منطقه سه از آن خود کرد. آرش سالاری از آتش نشانی دوم شد.  در ماده ۱۵۰۰ متر بالای ۴۰ سال، آرش سالاری از آتش نشانی و علی صادقی از شهرداری منطقه سه اول و دوم شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها