تنیس روی میز بزرگسالان هرمزگان:

پوریا پیمانه از بندرعباس عنوان قهرمانی را کسب کرد



مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان هرمزگان‌ با حضور ۵۱ بازیکن برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  سعید مظفری دبیر هیات تنیس روی‌ میز‌ استان هرمزگان گفت: مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان استان هرمزگان‌ با حضور ۵۱ بازیکن از شهرستان های بستک، پارسیان، میناب، رودان، بندرخمیر، بندرعباس و قشم به میزبانی شهرستان بندرعباس، در سالن هیات تنیس روی میز شهرستان بندرعباس برگزار شد.
وی بیان داشت:  دور اول مسابقات به صورت گروهی برگزار شد  و مرحله بعد به صورت حذفی انجام شد.
مظفری اظهار داشت: در پایان این مسابقات  پوریا پیمانه از بندرعباس عنوان قهرمانی را کسب کرد. محمدامين پرخانی از بندرعباس در مکان دوم ایستاد و عنوان سوم مشترک را رضا رنگرز از بندرخمیر و  علیرضا قنبری زاده از رودان به خود اختصاص دادند.
دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان گفت: مقام‌ های پنجم تا هشتم  را هومن ساحلی زادگان ، صدرا خادم از بندرعباس ، شایان پیری و کارن دوستی از قشم به خود اختصاص دادند.  سعید مظفری از نکات قابل توجه این مسابقات را حضور مجدد هومن ساحلی زادگان نوجوان خوش تکنیک بندرعباسی در جمع هشت نفر برتر بزرگسالان  که با توجه به قرعه سخت در جمع چهار  نفر برتر قرار‌ نگرفت و همچنین صعود قهرمان هوپس استان کارن دوستی در جمع ۸ نفر برتر بزرگسالان استان  دانست.
وی از حضور بازیکنان خوب ، پارسیان و بستک‌ و‌ پیشرفت خیره کننده بازیکنان این هیات ها تشکر کرد.
در حاشیه مسابقات با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،  محمد پور رئیس هیات استان و عامری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان  از زحمات تمامی  روسای هیات های شهرستان های استان و همچنین کمیته ها با اهدا لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد. همچنین اختتامیه مسابقات لیگ برتر استان با اهدای کاپ، مدال و حکم قهرمانی به نفرات برتر به پایان رسيد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها