مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان:

تا جایی که بتوانیم به حوزه ورزش و فوتبال کمک می کنیم 



قنبرزادگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان به اتفاق اعضای هیات فوتبال با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با  علی اصغر علامه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دیدار و گفت و گو کردند.

   
به گزارش صبح ساحل، سید علی اصغر علامه در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان و اعضای هیات فوتبال این شهرستان بیان داشت: از اواخر سال ۱۳۹۹ در منطقه ویژه منصوب شده ام و  در حوزه مسئوليت هاى اجتماعى در حد توان شرکت و با بضاعت کمى که داشته ایم علیرغم این که پروژه و بندر فعالى نداشتيم، ولی توانستیم سازمان ایمیدرو را نسبت به فعالیت در حوزه های مسئولیت های اجتماعی قانع كنیم و در كنار مردم باشيم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در منطقه ویژه پارسیان، این شهرستان در آینده نزدیک به قطب اقتصادی کشور تبدیل می شود. وی افزود: در حوزه هاى مختلف درمان، ورزش و آموزش كمک هاى خوبى انجام داديم كه برکتش برای ما با کمک خداوند فعال شدن پروژه های زیرساختی و سرمایه‌گذاری بود. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با بیان این که ما زمانی می توانیم کمک کنیم که  در آمد داشته باشیم، اظهار داشت: از زمان حضورم از مردم خواستم که به ما کمک کنید که پروژه ها در حوزه های زیر ساخت و سرمایه گذاری فعالت ر شود، تا بتوانیم بیشتر کمک کنیم و اکنون  اگر کمکی صورت می گیرد به دلیل فعال شدن پروژه های عمرانی است. سید علی اصغر علامه بیان داشت: در حوزه ورزش به  رئیس هیات فوتبال گفته ام تا جایی که بتوانیم به حوزه ورزش و فوتبال کمک می کنیم و  به ۱۴ روستا، فنس برای دور زمین ورزشی اهدا کرده ایم و در خود منطقه هم سعی کردیم ورزش را فعال کنیم و به همین‌ دلیل واحد ورزش تشکیل و مسابقات ورزشی برگزار می شود.
علامه با بیان این که مردم شهرستان بیشتر از این ها حق دارند گفت: مطمئن باشید اگر سایت رونق بیشتری بگیرید طبیعتا کمک های بیشتری به ورزش شهرستان خواهیم کرد.
وی با اشاره به سابقه حضور خود در شورای شهر بیان داشت: هم اکنون که شوراها به من مراجعه می کنند نمی توانم جواب نه بگویم چون خودم در این شرایط بودم، لذا تمام سعی مان را می کنیم به مردم و شوراها کمک کنیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت : با وجود گذشت ۱۴ سال از عمر منطقه ویژه یک آمبولاس در منطقه ویژه نداشتیم که با رایزنی انجام شده دو عدد آمبولاس خریداری کردیم و هم اکنون با وجود مسئولیت های که برای ما وجود دارد هر زمان شخصی برای اعزام بیمار نیاز به آمبولاس داشته باشد تامین کرده ا یم.
سید علی اصغر علامه افزود: هم اکنون در حال خرید تجهیزات آتش نشانی هستیم که این تجهیزات در شهرستان موجود نیست و می تواند در زمان اضطرار به کمک شهرستان بیاید. وی با بیان این که در حوزه مسئوليت هاى اجتماعى پروژه كنترل سيلاب بردول را آغاز کرده ایم اظهار داشت: با پیگیری های که از سازمان با همراهی  جباری نماینده غرب هرمزگان انجام داده ایم پروژه کنترل سيلاب از ١٢ كيلومتر به ٦٠ كيلومتر و اعتبار آن از صد میلیارد به هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

  
????لازم به ذکر است، در ابتدای این دیدار قنبر زادگان رئیس اداره ورزش و اعضای هئیت فوتبال شهرستان ضمن قدر دانی در خصوص کمک های انجام شده در حوزه ورزش درخواست هایی را از دکتر علامه داشتند.
قنبرزادگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان  درخصوص کمبودها ونیاز های شهرستان همکاری و کمک و مساعدت از سوی صنایع انرژی  مطالب و پیشنهاداتی بیان کرد‌. در این ديدار که جمعی از مدیران باشگاه های فرهنگی ورزشی شهرستان هم حضور داشتند: محمود  برادر رئیس هیات فوتبال شهرستان پارسیان در خصوص مسایل و مشکلات ورزش و کمبودها در رشته فوتبال و درخواست رفع این مشکلات مطالبی بیان نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها