افتتاحیه15 کسب و کار کوچک توسط بانوان توانمند هرمزگانی



رحمان نوردینی مقدم رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری شبکه کارآفرینی هرمزگان از افتتاح ۱۵کسب و کار، مصادف با عید قربان در مجتمع تجاری نیلی بندرعباس خبر داد. 
      
  
به گزارش صبح ساحل، رحمان نوردینی مقدم رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری شبکه کارآفرینی هرمزگان گفت: مرکز نیکوکاری شبکه کارآفرینی هرمزگان بصورت تخصصی در مدت ۴سال در جهت راه اندازی کسب و کارهای خانگی و خرد فعالیت می‌کند. در این مدت این مرکز فعالیت های مختلفی همچون برگزاری نمایشگاه های و پنج شنبه بازار ها در بخش تامین بازار و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی،(آموزش فضای مجازی ،عکس برداری از محصول،مالیات ،چیدمان نمایشگاهی ،بسته بندی محصول) جهت بالا بردن سطح آگاهی علاقه‌مندان ارائه کرده است.
با تلاش‎‌های بی وقفه یک تیم قدرتمند و متخصص به مدت چهار سال در مشاغل خانگی آموزش های لازم را دیده اند و به رونق نسبی رسیده اند و کسب و کارهای کوچکی راه‌اندازی کرده‌اند . در همین راستا روز هفتم تیرماه مصادف با عید قربان تعداد ۱۵کسب و کار در مجتمع تجاری نیلی طبقه دوم افتتاح می‌گردند؛ هدف از ایجاد این مرکز در سال ۱۴۰۲ کمک به راه اندازی ۱۰۰ کسب و کار فعال تا پایان سال جاری می باشد. پیش بینی می‌شود در طول این مدت استان به ۳۰۰الی ۵۰۰اشتغال پایدار برسد. 
    
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها